AndersAndersen Skrevet August 8, 2010 Rapporter Skrevet August 8, 2010 Opdagede før Jul at Bilcentrum i Hörby var gået konkurs, ifølge telefonsvareren. Det var ellers det suverænt bedste værksted jeg har brugt. Er der nogen herfra der har gode erfaringer med eks Eslöv ved Lund. Kører af princip aldrig ind og betaler for at drikke kaffe i et af de store AUDI glas huse, jeg vil dog gerne betale ekstra for god service og faglighed hos de små værksteder. Vil helst at man kan booke og vente på bilen imens de laver service, hvor kører i hen?.
Greenking Besvaret August 17, 2010 Rapporter Besvaret August 17, 2010 Nu har jeg ikke prøvet deres værksted endnu, men jeg var utrolig glad og tilfreds for mit bilkøb hos Michelsens Bil i Ystad. Mange andre herinde har også haft gode oplevelser dernede, i hvert fald mht. bilkøb. men som sagt ved jeg ikke med deres værksted. Jeg kører derned og får foretaget mit første olieskift om en måned tid.
RS6 Besvaret August 17, 2010 Rapporter Besvaret August 17, 2010 Havde lige en ny og spænende oplevelse med Audi i Malmö: Skulle have fyldt olie på mit affjedringssystem på min RS6 (ja støddæmperne er forbundet med rør med olie i, jeg har selv monteret nye støddæmpere, stoler ikke på dem) det skulle koste 6.320,- efter aftalt pris. Tager vist 4-5-6 timer....så det er ok (men ja, dyrt) Aftalen var at de skulle lave den i tirsdags, og jeg skulle hente den tirsdag aften. Tirsdag kl 15.00 ringer de og siger, "vi vil godt lige beholde den til onsdag og kontrollere trykket igen", ok siger jeg. Jeg spørger om de har haft problemer, det har de ikke, alt er efter planen. De lover at ringe igen onsdag, det gør de. Nu erkender de at de mangler det værktøj de skal bruge til at lave den.....og de har først bestilt det tirsdag og det var endnu ikke kommet. De lover at have bilen klar til torsdag......torsdag ringer de og siger: det var det forkerte værktøj de havde fået, men nyt var bestilt til fredag....fredag eftermiddag var den færdig. Prisen holdt.....ellers havde jeg ommøbleret butikken.... Hvorfor tilstod de ikke tirsdag at de manglede værktøj, og først kunne lave den senere på ugen??!! Plattenslagere!!! Bruger KUN Audi værkstedet i Malmö til ting ingen andre kan lave....!
dannemare Besvaret August 17, 2010 Rapporter Besvaret August 17, 2010 Bruger KUN Audi værkstedet i Malmö til ting ingen andre kan lave....! Men hvad i alverden skulle de klovne dog kunne finde ud af at lave, som man ikke kan få lavet andetsteds (billigere og bedre udført, tilmed) ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu