mickiii Skrevet August 18, 2010 Rapporter Skrevet August 18, 2010 Hey, Har denne bil til salg, og har modtaget bud på 265t. Er det en rimelig pris? Jeg er selv meget i tvivl, om jeg skal slå til, eller vente lidt endnu. Den har kun været til salg i en uge, og der har været rimelig stor interesse allerede. Jeg er ude efter jeres vurdering, og ikke kommentarer om gennemsnit på blocket og bilpriser.se etc. Blot en hurtig vurdering. På forhånd mange tak
Swan Besvaret August 18, 2010 Rapporter Besvaret August 18, 2010 Uden at kommentere direkte på din pris, så synes du skal vente. Hvis du har stor interesse på den, skal der nok komme en køber som vil give mere end 265k. Men er godtnok lidt overrasket over den har mistet ~170k i værdi på lidt over 2 år :S
Ufolu Besvaret August 18, 2010 Rapporter Besvaret August 18, 2010 Hey, Har denne bil til salg, og har modtaget bud på 265t. Er det en rimelig pris? Jeg er selv meget i tvivl, om jeg skal slå til, eller vente lidt endnu. Den har kun været til salg i en uge, og der har været rimelig stor interesse allerede. Jeg er ude efter jeres vurdering, og ikke kommentarer om gennemsnit på blocket og bilpriser.se etc. Blot en hurtig vurdering. På forhånd mange tak Har du selv givet 457 200 SEK for den for 2 år siden?
mickiii Besvaret August 18, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2010 Har du selv givet 457 200 SEK for den for 2 år siden? Kort og godt, Nej :)
alex Besvaret August 19, 2010 Rapporter Besvaret August 19, 2010 Haløj, er faktisk på jagt efter noget ala den her ;o) Er den med common rail - eller med PD ? Mvh Alex
Thyper Besvaret August 19, 2010 Rapporter Besvaret August 19, 2010 Bränsleförbrukning från 0.47l/mil Skal der ikke stå 4,7 L/mil
mickiii Besvaret August 19, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 19, 2010 You got mail :) Haløj, er faktisk på jagt efter noget ala den her ;o) Er den med common rail - eller med PD ? Mvh Alex
slagteren Besvaret August 23, 2010 Rapporter Besvaret August 23, 2010 Ved ikke om du kender siden men kan tjekke på bilpriser.se hvis jeg var dig ville jeg sælge. I tilfælde du ska have en anden bil kan du jo sikkert få mere for den i bytte hos en forhandler hvis det er ?
mickiii Besvaret August 24, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 24, 2010 Tak for dit svar - Jeg kender godt bilpriser.se, og jeg ville virkelig ønske at jeg kunne købe alle biler jeg kigger på, til vurderingen på bilpriser.se :). Sagen er desværre bare den, at det er en maskinelt udregnet pris, og den afspejler desværre sjældent markedspriserne. Ved ikke om du kender siden men kan tjekke på bilpriser.se hvis jeg var dig ville jeg sælge. I tilfælde du ska have en anden bil kan du jo sikkert få mere for den i bytte hos en forhandler hvis det er ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu