Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey, Har denne bil til salg, og har modtaget bud på 265t. Er det en rimelig pris? Jeg er selv meget i tvivl, om jeg skal slå til, eller vente lidt endnu. Den har kun været til salg i en uge, og der har været rimelig stor interesse allerede. Jeg er ude efter jeres vurdering, og ikke kommentarer om gennemsnit på blocket og bilpriser.se etc. Blot en hurtig vurdering. På forhånd mange tak

Besvaret

Uden at kommentere direkte på din pris, så synes du skal vente. Hvis du har stor interesse på den, skal der nok komme en køber som vil give mere end 265k. Men er godtnok lidt overrasket over den har mistet ~170k i værdi på lidt over 2 år :S

Besvaret
Hey, Har denne bil til salg, og har modtaget bud på 265t. Er det en rimelig pris? Jeg er selv meget i tvivl, om jeg skal slå til, eller vente lidt endnu. Den har kun været til salg i en uge, og der har været rimelig stor interesse allerede. Jeg er ude efter jeres vurdering, og ikke kommentarer om gennemsnit på blocket og bilpriser.se etc. Blot en hurtig vurdering. På forhånd mange tak
Har du selv givet 457 200 SEK for den for 2 år siden?
Besvaret

Ved ikke om du kender siden men kan tjekke på bilpriser.se hvis jeg var dig ville jeg sælge. I tilfælde du ska have en anden bil kan du jo sikkert få mere for den i bytte hos en forhandler hvis det er ?

Besvaret

Tak for dit svar - Jeg kender godt bilpriser.se, og jeg ville virkelig ønske at jeg kunne købe alle biler jeg kigger på, til vurderingen på bilpriser.se :). Sagen er desværre bare den, at det er en maskinelt udregnet pris, og den afspejler desværre sjældent markedspriserne.

Ved ikke om du kender siden men kan tjekke på bilpriser.se hvis jeg var dig ville jeg sælge. I tilfælde du ska have en anden bil kan du jo sikkert få mere for den i bytte hos en forhandler hvis det er ?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...