skallstorp Skrevet September 12, 2010 Rapporter Skrevet September 12, 2010 Vi solgte vores gamle gamle campingvogn i sidste måned. Den var Dansk registreret så vi tog nr pladen af. Han fik registreringsattesten og fik lov at skrive et papskilt med reg nr. Og en kvittering på de 2000 kr. Han hentede den så ikke som aftalt, men efter at jeg havde skruet bissen på blev den hentet. Min bror lovede så at aflevere nr pladen på skat. Hans firma er der jävnligt. Desvärre går der nogen tid med det. I går dumper der så 2 rykkere på parkerings böder ind hos min Far i DK. Den havde stået i hans navn. Det er böder fra 22 & 23 August. Nr pladden er registreret afmeldt 26 Aug. Hvordan kan man give en vogn med et papskilt böder? Og mandens telefon nr ligger på min telefon der ikke kan tände. Og min telefon regning er ikke tilgängelig for August endnu, fuck 3. Alt er alt i alt bare noget mög. Men jeg fatter ikke at man skriver böder ud ud fra et papskilt. Så har i en gammel campingvogn en dag så kör den i havnen:(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu