nikolaj Skrevet September 19, 2010 Rapporter Skrevet September 19, 2010 Hej jeg har hittet en mc, som jeg gerne vil købe, den står desværre så langt væk som i gävle.. ca 175 km nord for Stockholm. Er der nogle herinde som kender til transportfirmaer, som henter fra - og leverer til privatadresser eller et udlejningsfirma, som gør sig i "envägsuthyrning" til en overkommelig pris. Dem her har fundet på nettet er ret dyre.. Hvis I har andre forslag på en løsning, så kom glad for 800km x 2 er ikke bare langt... det er rigtig langt.
rasmusrene Besvaret September 19, 2010 Rapporter Besvaret September 19, 2010 Fly til Stockholm og kværnen hjem..
RS6 Besvaret September 19, 2010 Rapporter Besvaret September 19, 2010 Hej jeg har hittet en mc, som jeg gerne vil købe, den står desværre så langt væk som i gävle.. ca 175 km nord for Stockholm. Er der nogle herinde som kender til transportfirmaer, som henter fra - og leverer til privatadresser eller et udlejningsfirma, som gør sig i "envägsuthyrning" til en overkommelig pris. Dem her har fundet på nettet er ret dyre.. Hvis I har andre forslag på en løsning, så kom glad for 800km x 2 er ikke bare langt... det er rigtig langt. Biltransport firmaer kan normalt transportere dem, find er på nettet, ellers kan Malmö MC kan måske komme med et godt råd....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu