Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Så lad være med at spilde penge på en rendyrket trackday raket INDEN din frygt er væk.....Respekt er fint, men frygt er skidt. Indrømmer gerne at jeg har stor respekt for banen, men frygter den gør jeg ikke. Men jeg tror der er mange der har det som dig Basse :) Bare synd at de ikke kigger ind i sig selv og ser det i øjnene fremfor at skyde skylden på bilen, banen og vejret. :)

Besvaret
Så lad være med at spilde penge på en rendyrket trackday raket INDEN din frygt er væk.....Respekt er fint, men frygt er skidt. Indrømmer gerne at jeg har stor respekt for banen, men frygter den gør jeg ikke. Men jeg tror der er mange der har det som dig Basse. Bare synd at de ikke kigger ind i sig selv og ser det i øjnene fremfor at skyde skylden på bilen, banen og vejret.
Man kan finde en genvej til at overkomme frygten ved at øve banen på PC'en. På dén måde får man banens forløb ind på rygraden, idet den er sgu lang at huske :) (ja, jeg har været der he he)
Besvaret

Mmmm ville bestemt ikke vælge Nordsløjfen som først bane nogensinde :D - så hellere prøve nogle af de fine baner Sverige har. Mantorp, Knutstorp, Ring Gottland, Anderstorp, sturup etc. Både Mantorp og Knutstorp giver chancen for at fyre bilen helt af på lang siden, med mindre man har et eller andet sindsygt. De andre baner ud over sturup har jeg ikke prøvet. Og brian tror ikke du skal lægge så meget i ordet frygt, som i Bange - mere over i respekt. Frygten ligger primært i alle de andre idioter på banen hehe.

Besvaret

Jeg har øvrigt lejet Knutstorp på fredag, og har som det ser ud lige nu, et par pladser tilbage, hvis nogle skulle have lyst til at prøve at køre på bane. Skriv en PM hvis du vil vide mere :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...