Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle. Jeg overvejer at flytte fra København til Malmø. I den forbindelse vil jeg selvfølgelig gerne købe mig en bolig i Malmø og en ny eller nyere bil. Jeg er lige blevet færdig med at betale alt min gæld i Danmark. Jeg har desværre tabt en del penge på min andelsbolig og kom ud med et underskud på ca. 250.000 kroner. Disse penge har jeg dog valgt at betale fra min opsparing, så jeg er totalt gældsfri nu. Dette betyder dog desværre også at jeg ikke længere her en opsparing. Jeg har dog et rigtig godt job, med en god løn. Jeg får ca. 35-40.000 danske kroner udbetalt hver måned og har jo intet gæld. Bor nu i en leje bolig til 5500 kroner - så mit budget ser meget fint ud. Ville en Svensk bank låne til bolig og bil uden udbetaling? Jeg har selvfølgelig lønseddeler der dokumentere min indkomst de sidste 2-3 år. Vil i anbefale en bank? Eller har i et par emails til nogle bankrådgivere jeg evt. kunne kontakte ? Hvad prisklasse synes i jeg realistisk skal kigge efter mht. til bolig og bil? Jeg har set et par boligere til omkring de. 1.500.000 svenske kroner og en bil jeg er lidt lun på til ca. 250.000 svenske.. ville dette være realistisk? Kan man overhovedet får finanseret sin bolig 100% og det samme med bilen? På forhånd mange tusind tak.

• 4 weeks later...
Besvaret
Desværre kan man åbentbart kun få ham' date=' hvis man er nytilflytter - os der har været her nogle år, bliver desvære henvist til en anden side.[/quote']Jeg fik ham anvist da jeg skulle købe hus for lidt over to år siden - og jeg har boet her siden 2003. Han har nok fået for mange fans sidenhen ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...