Nicolai Skat-Larsen Skrevet October 4, 2010 Rapporter Skrevet October 4, 2010 Hej, I forbindelse med import af bil til SE sidder jeg og kikker på transportstyrelsens hjemmeside i forbindelse med min ansøgning om ursprungskontrol. På deres hjemmeside kan jeg udfylde en formular online som jeg derefter skal printe og sende til dem sammen med div. dokumenter. Men når jeg taster mit svenske CPR nummer ind og vil videre til næste side beder den om at jeg kontakter deres kundeservice! Det vil jeg så naturligvis gøre (no problem) - men har nogle af jer oplevet dette og er der noget jeg har overset? / Nicolai
Troejborg Besvaret October 4, 2010 Rapporter Besvaret October 4, 2010 Nej jeg har ikke haft det problem.. Dengang vi importerede gjorde jeg også bare det der via nettet... men der kom ikke noget med at jeg skulle kontakte dem..
Thage Løbner Besvaret October 4, 2010 Rapporter Besvaret October 4, 2010 Hej. Jeg har lige oplevet det samme - tror de har lidt kuk i systemerne. Udfyldte skemaerne i hånden og venter nu på at se hvad der sker. Hilsener Thage
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu