Luggy Skrevet October 24, 2010 Rapporter Skrevet October 24, 2010 Hej derude Jeg har brug for en anbefaling af en øjenlæge til et tjek (ikke synsoperation eller lignende). Da jeg pt. er uden job og ikke kan få fornyet mit fine gule sygesikringskort, må jeg hitte én her i Malmøområdet. Nogen der kan være behjælpelige med det? UDEN at skulle forbi vårdcentralen først ..... med mindre det er proceduren selvfølgelig. Takker på forhånd.
Jakriborg Besvaret October 25, 2010 Rapporter Besvaret October 25, 2010 Jeg tror ikke, du kan slippe uden om først at få en henvisning på en vårdcentral. Du kan jo også spørge om råd hos en optiker.
Hugo Besvaret November 9, 2010 Rapporter Besvaret November 9, 2010 Hej Luggy, I Sverige kan du ikke, modsat Danmark, selv gå til øjenlæge eller øre-næse-hals læge uden henvisning fra vårdcentralen, så der er desværre ingen vej udenom.
Luggy Besvaret November 17, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret November 17, 2010 Hej Folks Tak for svarene! Nope så er det op til vårdcentralen. Takker! :o)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu