Troejborg Skrevet October 29, 2010 Rapporter Skrevet October 29, 2010 Er der andre end mig, der ingen tjeneste har på den danske 3 mobil?? Har ikke haft det et godt stykke tid til aften.. Men kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside - om evt. nedetid igen..
Junkeren Besvaret October 29, 2010 Rapporter Besvaret October 29, 2010 Fuldt signal her. Men logisk efterhånden at starte fejlsøgning ved operatøren frem for på telefonen.
Junkeren Besvaret October 29, 2010 Rapporter Besvaret October 29, 2010 At hvis jeg kører 3 som virker og du kører 3 som ikke virker, er det ikke hos 3 (operatøren) fejlen ligger. Du befinder dig i nabolaget, kan jeg se, så vi er højst sandsynligt koblet på den samme mast. Mit bedste bud er at noget er galt med din telefon.
Troejborg Besvaret October 30, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret October 30, 2010 Det funker fint her til morgen.. Sorry jeg prøver og høre om andre har problemet!!! Kan lukkes!!
DKSEFR Besvaret October 30, 2010 Rapporter Besvaret October 30, 2010 Jeg havde også problemer hele aftenen i går, men det lader til efter endnu en genstart til morgen at det virker igen.
Pede Besvaret October 30, 2010 Rapporter Besvaret October 30, 2010 Vores telefoner var også uden signaler fredag aften.
futtepeter Besvaret October 30, 2010 Rapporter Besvaret October 30, 2010 havde også problemer både fredag og her til morgen har snakket med 3 dk og der er flere der har problemer har nu fået genstartet vores nummer hos 3 og vil så se om det hjælper hilsen Peter
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu