t.nylander Skrevet October 30, 2010 Rapporter Skrevet October 30, 2010 Godaften.. Ja jeg var så heldig at der var en klaphat der havde tabt en krydsfinér plade på motorvejen.. ham der kører foran mig kører over den og vinden tager fat i den og smadrer ind i min BMW 530D.... den smadrer den ene tågelygte samt plastik gitrer mit i min M-tech kofanger, derud over ridser den jo så min kofanger godt og grundigt og glider rundt om venstre side og ridser hele fører døren... Sur røv og lorte lørdag... Mit spørgsmål er så om der er nogen af jer der kender til et skadeværksted der har gratis låne bil ved repration... jeg pendler til dk hver dag og kan ikke undværre min bil... Jeg bor i malmø, men kører gerne efter det rette værksted.. Mvh Trond
Troejborg Besvaret October 30, 2010 Rapporter Besvaret October 30, 2010 Ej hvor nitte :S.. Kender umiddelbart ikke et skadesværksted - men vi får altid gratis lånebil hos forhandleren når der er noget der skal laves... Men det er nok noget andet :S
t.nylander Besvaret October 30, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret October 30, 2010 Ja det er sku nitte.. men forsikringen dækker så det er okay.. men lånebil vil de ikke gi mig(selvom jeg bad om at få det med da jeg forsikrede den).... men så må jeg jo købe en billig bil at trille i imens...
sup3rior Besvaret October 30, 2010 Rapporter Besvaret October 30, 2010 Har du ikke hyrbilsersättning på din vagnskadeförsäkring?
PJKB Besvaret October 31, 2010 Rapporter Besvaret October 31, 2010 Jeg får altid 75% af bilhyra däkket. Men forsikre også altid mine biler med kryds i alle ruder. Koster kun lidt ekstra......................BMW har jo samarbejde med Sixt på stedet.
t.nylander Besvaret October 31, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret October 31, 2010 det bad jeg også om da jeg tegnede forsikringen over tlf... men nu siger de at det har jeg ikke bedt om....
Troejborg Besvaret October 31, 2010 Rapporter Besvaret October 31, 2010 Hmmm - kigger du ikke i dine forsikringspapirer eller hvad? Og ser om tingene er som du gerne ville have haft dem.. Så var det nok undgået..
t.nylander Besvaret October 31, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret October 31, 2010 Ja det har du nok ret i... men har haft det på alle de biler jeg har haft forsikret hos dem.. og har bedt om samme dækning som på min foregående bil, og der var det med.. men fuck det.. jeg køber en bil og så kan kæresten få den bagefter... med mindre jeg finder et sted med lånebil selvfølgelig...
PJKB Besvaret October 31, 2010 Rapporter Besvaret October 31, 2010 Eller´s kan Du leje billige biler her: http://www.hyrbilfor99.com/ Ligger lige ved Mobilia
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu