Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Har prøvet google - dog ikke fundet så megeti brugbart, så tænker nogle har måske ved lidt? Der er nogle Sony tv som har indbygget netværksenhed a la PS3, men har haft problemer med at få vist indhold (divx,iso, mkv) i ordentlig kval? Har prøvet både mediacenter i win7 og ps3mediacenter(virker genialt til min ps3 på alle nævnte formater) dog uden held... Yderligere har jeg læst at der nu kan ses Sputnik på de nyeste - virker dette i SE(testet)?

Besvaret

Jeg købte et Sony NX800 for en lille måned siden og er nu ganske godt tilfreds med hvad det kan. Må dog indrømme, at jeg ikke har testet streamingen fra pc'en ret meget - men måske du har ret, at kvaliteten ikke er så god som PS3 (i mit tilfælde har jeg tidligere brugt Xbox 360 med rigtig god kvalitet). Dog kan jeg lige i weekenden prøve at sammenlige samme film via Xbox samt TV => så kan jeg prøve at lave en sammenligning. Sputnik bliver først aktiveret den 8. december, så der er lige et par dage endnu inden det kan testes (har dog ikke abb, men kan vel købe en måned og se om det dur). I dag ligger der én TV widget som er Showtime - det er rigtig fornuftig kvalitet, så mon ikke Sputnik bliver det samme. Thomas

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...