Ann Skrevet January 5, 2011 Rapporter Skrevet January 5, 2011 Jeg kan se at desperationsniveauet over togene stiger noget herinde i øjeblikket, så jeg vil gerne give en hånd. Jeg har 3 ledige pladser i bilen, og kører fra Oxie Kyrkby til Glostrup Hospital hver dag. Jeg har fleks, så kan tilpasse mig så nogenlunde til dine behov. Jeg skal dog være der senest 9, og kan tidligst gå 14 (men skal selvfølgelig være der en hel arbejdsdag... ) Evt. kan jeg måske samle nogen op på vejen.
europær Besvaret September 10, 2011 Rapporter Besvaret September 10, 2011 Hej Jeg kunne godt være interesset i samkørsel, hvis det stadig står ved magt. Bor i Arrie. Hilsen Lone
Ann Besvaret September 11, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret September 11, 2011 Absolut. Bare sig til. Hvorfra og hvortil og hvornår?
gokhan Besvaret December 25, 2011 Rapporter Besvaret December 25, 2011 Hej Ann jeg søger noget Sam kørsel bor i Malmø og skal til Herlev jeg starter på arbejde kl 7 og har fri 1430 da det ikke er så langt fra Glostrup hospital der hvor jeg arbejder tænker jeg der kunne være en muglighed med dig mvh Gokhan 31383389
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu