Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Kære Alle, Er der nogen af jer flinke mennesker herinde som tilfældigvis kender et godt Nissan værksted i Malmö/Lund/Helsingborg området? Jeg har en god bekendt som jeg skal hjælpe med en service, men Mobility Motors på Agnesfridsvägen får ret lunkne anmeldelser på nettet... Håber i har erfaringer at dele af? :-) Det behøver forresten ikke nødvendigvis at være autoriseret .. Bare en flink og ærlig mekaniker... mh Andreas

Besvaret

Virkelig sjovt .. når nu du er så dygtig at kende den side og en haj til at søge, kan du så ikke finde sunddebat brugernes personlige anbefalinger som jo faktisk er det jeg efterlyser... ??

Besvaret
Kære Alle, Er der nogen af jer flinke mennesker herinde som tilfældigvis kender et godt Nissan værksted i Malmö/Lund/Helsingborg området? Jeg har en god bekendt som jeg skal hjælpe med en service, men Mobility Motors på Agnesfridsvägen får ret lunkne anmeldelser på nettet... Håber i har erfaringer at dele af? :-) Det behøver forresten ikke nødvendigvis at være autoriseret .. Bare en flink og ærlig mekaniker... mh Andreas
kender desværre ikke nogen, men håber du får hjælpe fra en der gør :)
Besvaret

var mere et link til Sv1 som skrev . Prøv dette link, et link jeg ikke syntes var retfærdigt mod andreas, virker som om han har søgt på google, og ville høre om nogen kendte et mere lokalt og oki sted som måske ikke lige kommer frem på google. eller det er i al fald sådan jeg læser det :)

Besvaret
Virkelig sjovt .. når nu du er så dygtig at kende den side og en haj til at søge' date=' kan du så ikke finde sunddebat brugernes personlige anbefalinger som jo faktisk er det jeg efterlyser... ??[/quote'] Sorry troede der var plads til lidt sjov her på siden..... men ak nej heller ik her ....:flov:... Sorry min ven, Skal aldrig ske igen. :tongue2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...