PJKB Skrevet January 30, 2011 Rapporter Skrevet January 30, 2011 Jeg har en Bmw X6 og den er EKSTREM dyr at sätte nye fälge/däck på da de skal väre ret brede (min. 275) Jeg vil have original fälge og hos BMW koster det ca 40-50.000 inkl däck. Jeg har set nedenstående på Ebay, men har aldrig handlet på dette för og ved ikke hvor sikkert det er? http://viewitem.eim.ebay.se/20-Zoll-Alufelgen-BMW-X6-E71-Rder-Radsatz-Felgen-259/150554868844/item Kan man betale ved levering og hvad siger eksperterne herinde??
RS6 Besvaret January 30, 2011 Rapporter Besvaret January 30, 2011 Jeg har en Bmw X6 og den er EKSTREM dyr at sätte nye fälge/däck på da de skal väre ret brede (min. 275) Jeg vil have original fälge og hos BMW koster det ca 40-50.000 inkl däck. Jeg har set nedenstående på Ebay, men har aldrig handlet på dette för og ved ikke hvor sikkert det er? http://viewitem.eim.ebay.se/20-Zoll-Alufelgen-BMW-X6-E71-Rder-Radsatz-Felgen-259/150554868844/item Kan man betale ved levering og hvad siger eksperterne herinde?? Jeg har købt 100 vis af gange på Ebay. Han aldrig oplevet problemer med handler på Ebay. MC køredragt til 14.000,- er nok det dyreste jeg har købt der.....har også tidligere købt dæk til min bil. Man skal være opmærksom på hvem sælger er, denne har gennemført næsten 2000 handler og det seneste år ikke fået negativ kritik. Jeg ville ikke være bekymret overhoved. Held og lykke med handlen!
sup3rior Besvaret January 30, 2011 Rapporter Besvaret January 30, 2011 Som jeg læser annoncen er det ikke muligt at betale per efterkrav... Men brug Paypal, så er du sikret mod at du ikke får varen eller der er fejl ved den... Og sælger har rimeligt kun anmeldelser, så tror ikke du skal være så nervøs...
Homer Besvaret January 30, 2011 Rapporter Besvaret January 30, 2011 Jeg har købt masser af fælge, dæk, tilbehør og andet skrammel på ebay i Tyskland, og har aldrig haft problemer. Paypal fungerer fint, men tager sig betalt via en marginal kursforskel. Med en sælger som denne ville jeg personligt ikke være bange for at lave en bankoverførsel. Efterkrav har jeg aldrig set nogen acceptere.
CpX Besvaret January 30, 2011 Rapporter Besvaret January 30, 2011 Har selv lige købt for 15.000 på ebay.de - Hvis de kan snakke engelsk, er du heldig. Evt. få en som kan hjælpe med tysk ind over emailsne frem og tilbage, hvis nødvendigt.
PJKB Besvaret January 31, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2011 Yeps - Og nu er de köbt!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu