hrohibil Skrevet February 2, 2011 Rapporter Skrevet February 2, 2011 Halløj Jeg står til at skulle flytte fra min lejlighed til en anden som ligger 5 min fra Helsingborg centrum Kan der anbefales nogle svenske flytte firmaer eller flytte biler??? Ved ikke hvor jeg skal starte henne... Hilsen H
tReaX Besvaret February 2, 2011 Rapporter Besvaret February 2, 2011 Vi har lejet bil hos Eurorent da vi skulle flytte nu her. Men ved ikke om det kan betale sig hvis de ikke har kontor i nærheden af Helsingborg også.
larscph Besvaret February 2, 2011 Rapporter Besvaret February 2, 2011 De her http://www.nettoflytt.se/ kan anbefales.
jazzy Besvaret February 3, 2011 Rapporter Besvaret February 3, 2011 Som lars, så anbefaler vi også nettoflyt, de er super effektive.
Miriam Besvaret February 3, 2011 Rapporter Besvaret February 3, 2011 vi har brugt nettoflytt 2 gange, og må sige at de er ok, men den seneste gang her i dec. der var de sgu lidt sløve, og havde ikke travlt. Så sørg for at aftale fast pris med dem...
hrohibil Besvaret February 12, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret February 12, 2011 Okay, jeg har emailet dem, har bare ikke hørt noget endnu. hvad vil i skyde på det kommer til at koste os, det er en 3 værelses. Der er 1.5 km kørsel til ny adresse og elevator det nye sted. Alt er pakket, de skal bare tage læsset og køre til ny adresse og aflæsse. Mvh H Er der evt andre firmaer i kender?
Miriam Besvaret February 13, 2011 Rapporter Besvaret February 13, 2011 De tager 1000 i timen for 3 mand, i hverdagen og 1100 i weekenderne. Du skal nok regne med er sted mellem 5-7000
hrohibil Besvaret February 13, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2011 Mellem 5-7 tusind!!! Det kan der slet ikke komme tale om. Jeg har hørt at Landskrone flytte foretag tager omkring 3000 kr. Men det er fra en kammerat som brugte dem for 4 år siden. Ellers må jeg ty til en vogn fra statoil.
Don A Besvaret February 13, 2011 Rapporter Besvaret February 13, 2011 1000kr for 3 mand i timen.. alt er pakket, så lad os sige 1 time på at tage det ned. 1 time til at tage det op igen. og det tager jo ikke en time at køre. så mon ikke det skulle kunne klares på 3-4 timer MAX ? og i der jo også slev formoder jeg, så mon ikke i kan tage 2 kasser ned også evt ?
Don A Besvaret February 13, 2011 Rapporter Besvaret February 13, 2011 De tager 1000 i timen for 3 mand, i hverdagen og 1100 i weekenderne. Du skal nok regne med er sted mellem 5-7000 det er SEK ik ?
Basse Besvaret February 13, 2011 Rapporter Besvaret February 13, 2011 Brugte Acta flytt da jeg flyttede fra Helsingborg til Malmø - 6500 sek. 3 mand. 3 værelse på 83 kvm med elevator til 2v i stuen uden elevator. Tog dem også ca. 4-5 timer. Til gengæld skulle jeg ikke løfte en finger, de bar alt ned og satte alt ind, hvor jeg ville have det :-) Grundet forsikring mv. skal du ikke regne med du får lov til at løfte nogle som helst kasser. De vil helst selv, så de er sikker på der ikke er problemer hvis noget skulle gå i stykker om hvem der skal dække hvad. Eneste jeg fik lov til at tage selv var min computer, computer skærm. Selv fladskærms TVet ville de helst selv bakse med. Super god service, må jeg tilføje og flinke mennesker.
Miriam Besvaret February 13, 2011 Rapporter Besvaret February 13, 2011 De kørehjemmefra kl 8, bruger 1,5 time på at læsse bil, så er kl 10, og tømme den og hjemkørsel også 2 timer, og så lige lidt ekstra tid... Så ved nærmere eftertanke så snakker vi nok 4-5000 og jo det er svenske. Tager bare altid længere tid end man selv lige syntes det bør tage. Så er der flyttekassens hvis du skal låne det også ??
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu