JNG Skrevet February 12, 2011 Rapporter Skrevet February 12, 2011 Hey guys. Min lille SLK er blevet for .....lille. Så skal derfor have en bil med mulighed for at fragte mere end 2 personer, derudover har jeg ikke længere brug for 272 HK længere. Det skal være tysk, men Mercedes/Audi i mit prisleje er for kedeligt. ( max 260.000 SEK ). Med kedeligt mener jeg hovedsageligt design - efter min smag. BMW har jeg aldrig været til. Derfor har jeg haft kig på lidt Passat CC. Nogen der har erfaringer eller bare nogle råd til den. Motor fordele / ulemper? Bilen i det hele taget? Synes for en gangs skyld at google er lidt mangelfuld på denne bil.
Ann-Maria Christensen Besvaret February 14, 2011 Rapporter Besvaret February 14, 2011 det er en super lækker bil. go motor og bare fed at køre i generalt. har den selv. :) og den er til salg. :) så hvis interesse så mail mig på a-maria@hotmail.com.
Mammut Besvaret February 15, 2011 Rapporter Besvaret February 15, 2011 Jeg har også én, men den er ikke til salg. Jeg er meget tilfreds med den. Den er dog ikke super pratisk, idet den er lav og kun har fire sæder (fås vidst med fem sæder nu). Det fornuftige valg må være dieslen med 170 HK. Held og lykke.
JNG Besvaret February 20, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2011 Der går lige et stykke tid, før jeg står med pengene i hånden, og virkelig skal ud og prøvekøre den. Skal lige af med Merceren først. Ville bare lige søge lidt info på/om bilen i første omgang.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu