Jump to content

Fra Sverige til Danmark - Hvad med bolig?

Recommended Posts

Skrevet

Jeg sælger min bolig i Sverige og vil flytte til leje i Danmark / København. Hvordan kommer jeg i gang med at finde en lejebolig? Ja der er 10 års ventelister (som jeg selvfølgelig aldrig fik skrevet mig op til) men kan kommunen eller staten hjælpe mig her? Her mener jeg ikke vandrehjem eller lignende men en OK 3 værelses til max 5-6000 i leje OBS: Alt andet snak udenom emnet kan i tage i "Fri debat" sektionen

Besvaret

Bolig

Jeg sælger min bolig i Sverige og vil flytte til leje i Danmark / København. Hvordan kommer jeg i gang med at finde en lejebolig? Ja der er 10 års ventelister (som jeg selvfølgelig aldrig fik skrevet mig op til) men kan kommunen eller staten hjælpe mig her? Her mener jeg ikke vandrehjem eller lignende men en OK 3 værelses til max 5-6000 i leje OBS: Alt andet snak udenom emnet kan i tage i "Fri debat" sektionen
Formoder det er en joke det med kommunen og staten:scared: Men det er vel bare at begynde at google og så se på den Blå avis. Men på Vestegnen, Albertslund mm er det vist ikke så svärt at få en "ghetto" bolig. http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1276&bih=548&q=boligsiden&rlz=1R2SUNA_sv&aq=0&aqi=g10&aql=&oq=bo&fp=717bd08d81b6d2b9
Besvaret

Et par andre portaler der er nyttige er : boligportal.dk (der har jeg selv fundet flere lejligheder - dette er den bedste efter min mening) ledige-lejligheder.dk Vær dog opmærksom på at de bedste billige lejligheder jo stadig er svære at få, så jo mere flexibel du er jo bedre. Flere kommuner i kbh-området er begyndt at annoncere med lejligeder på boligportal.dk, her har jeg selv lige fundet en lejlighed gennem kommunen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...