Thage Løbner Skrevet March 24, 2011 Rapporter Skrevet March 24, 2011 Jeg sidder lige og overvejer om jeg er kriminel? Jeg har stadig adresse i Sverige, og skal have det et par måneder endnu af forskellige årsager. Jeg har købt og registreret en bil i Danmark via en c/o adresse der. Jeg kan først flytte endelig og på papiret til Danmark i juli, indtil da er jeg på rejse og kun sporadisk i Danmark/Sverige, men man skulle da nødig være henvist til offentlige transportmidler, derfor bilkøbet. Hvad siger expertpanelet: Er jeg kriminel? Hilsener Thage
jpc Besvaret March 24, 2011 Rapporter Besvaret March 24, 2011 Kriminel er du vel ikke, da du gerne må køre i den. Men check hvad forsikringen siger, om du er dækket. DET kan blive dyrt ellers.
sup3rior Besvaret March 24, 2011 Rapporter Besvaret March 24, 2011 Som udgangspunkt kan du ikke som udenlandsk bosidende stå som ejer af en dans registreret bil... Den mølle har jeg været igennem med SKAT og politiet... Man kan så omgå det ved at få sig en C/O adresse, men som nævnt ovenfor skal man passe på... For reelt kan du ikke tegne en forsikring på bilen da du ikke er den lovmæssige ejer (det kan du ikke som nævnt før) og teoretisk set kunne forsikringen nægte at betale erstatning såfremt de fandt ud af det...
Thage Løbner Besvaret March 24, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret March 24, 2011 Tak for svarene, jeg må helre se at bringe lidt orden i forholdet, næstegang jeg kommer forbi. Dert der med forsikringsbøvl huer mig ikke. Hilsener Thage
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu