Humle Skrevet April 23, 2011 Rapporter Skrevet April 23, 2011 Sikkert et tåbeligt spørgsmål, men får man modregne sit svenske person fradrag i det man skal betale i kapitalvinst for salg af bolig ? Har ingen indtægter i Sverige, andet end nogle smårenter.. Solgte sidste sommer og fraflyttede sverige sidste sommer, så har vel et uudnyttet personfradrag i de måneder jeg stadig boede i S. ??? (Har aldrig arbejdet i S)
skallstorp Besvaret April 23, 2011 Rapporter Besvaret April 23, 2011 Ja, det må du Sikkert et tåbeligt spørgsmål, men får man modregne sit svenske person fradrag i det man skal betale i kapitalvinst for salg af bolig ? Har ingen indtægter i Sverige, andet end nogle smårenter.. Solgte sidste sommer og fraflyttede sverige sidste sommer, så har vel et uudnyttet personfradrag i de måneder jeg stadig boede i S. ??? (Har aldrig arbejdet i S) Ja det må du.
thn Besvaret April 23, 2011 Rapporter Besvaret April 23, 2011 og husk selvfølgelig også både danske og svenske renteudgifter
Lingon Besvaret April 24, 2011 Rapporter Besvaret April 24, 2011 får man modregne sit svenske person fradrag i det man skal betale i kapitalvinst for salg af bolig ? Har ingen indtægter i Sverige, andet end nogle smårenter.. Solgte sidste sommer og fraflyttede sverige sidste sommer, så har vel et uudnyttet personfradrag i de måneder jeg stadig boede i S. ??? (Har aldrig arbejdet i S) Om du mener det svenske "Grundavdrag", så nej. Dette fradrag träkkes automatisk fra efter man har selvangivet lön og lignende, men kan ikke udnyttes mod kapitalindkomst.
skallstorp Besvaret April 24, 2011 Rapporter Besvaret April 24, 2011 Grundavdrag Om du mener det svenske "Grundavdrag"' date=' så nej. Dette fradrag träkkes automatisk fra efter man har selvangivet lön og lignende, men kan ikke udnyttes mod kapitalindkomst.[/quote'] Men det Svenske grundavdrag bliver jo netop udnyttet i dette tilfälde.
Humle Besvaret April 24, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret April 24, 2011 Tak, jeg har kun kapitalindkomst at deklarere, så forstår ikke helt hvad Skallstorp mener med at det netop bliver udnyttet i dette tilfælde.. ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu