thomas_lund Skrevet June 20, 2011 Rapporter Skrevet June 20, 2011 Hey, Nogen som kender et sted hvor man kan købe gode, brugte kontormøbler. Der er flere af den slags firmaer i Kbh, men det er bare for dyrt at køre over at hente et par borde og et whiteboard. Kan ikke lige finde noget med google eller blocket. /Thomas
Rikke Rost Besvaret June 20, 2011 Rapporter Besvaret June 20, 2011 Kontorbørsen er måske en option? Tager du banerne længst til venstre med trailer blir du ikke bong'et for det....
thomas_lund Besvaret June 20, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2011 Aha - kendte ikke det trick med venstre bane. Men yeah - præcist noget ala Kontorbørsen bare på den her side af sundet. Har ikke set noget. /T
TNI Besvaret June 20, 2011 Rapporter Besvaret June 20, 2011 Hej! Gå på Blocket, under Malmö og søg efter Iqos. Men kør ud og kig på det - peg det ud som I vil have, så er der mange penge at spare.... "Lycka till". TNI
thomas_lund Besvaret June 20, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2011 Fantastisk - præcis sådan noget jeg ledte efter - http://www.iqos.se/webb/ BTW
MissCath Besvaret June 20, 2011 Rapporter Besvaret June 20, 2011 Tager du banerne længst til venstre med trailer blir du ikke bong'et for det.... Er du ikke sød at skære den ud i pap for mig? For jeg fatter den ikke..? ;)
Møbeleksperten Besvaret August 10, 2011 Rapporter Besvaret August 10, 2011 Billige brugte kontormøbler Jeg kan klart anbefale JK Office til køb af brugte kontormøbler. De har et kæmpe stort udvalg, og både en afdeling i Århus og i København.
sup3rior Besvaret August 11, 2011 Rapporter Besvaret August 11, 2011 Jeg kan klart anbefale JK Office til køb af brugte kontormøbler. De har et kæmpe stort udvalg' date=' og både en afdeling i Århus og i København.[/quote'] En smule reklame for egen butik kanske :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu