Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu har jeg fundet job på sjælland og kæresten starter på sit studie på mandag, så nu søger vi virkelig lejlighed i Malmø, men synes uanset hvor mange vi skriver os op til så sker der bare ikke noget. Jeg tror vi er skrevet op på ALLE sider der har med lejligheder at gøre og især Boplats syd (som vi godt kan se vi ikke få noget ved), boservice syd og Heimstaden har vi søgt en del lejligheder ved. Blocket kan jeg ikke finde noget på det er kun fremlejning og møblerede lejligheder og det gider vi ikke. Er der nogen der har nogen gode råd? Og hvad med det der med de gerne vil have nummeret på min nuværende udlejer? - i mine øjne virker det meget voldsomt og min udlejer ville da gå i panik hvis en eller anden svensker pludselig ringede hende op.

Besvaret

Vi fandt det gennem blocket (det er så godt nok fremleje). Vi ledte i et par mdr og fandt så et hus. Mht. at de vil have nummeret, det tror jeg bare er almindelig praksis for svenskere. Udlejerne fik vores nuværende udlejers nummer (vi flytter 1. aug) og min mands arbejdsgiversnummer. Jeg tror ikke han har udspurgt dem om alt muligt, bare om betalingerne er faldet til tiden og om arbejdsgiver kunne bekræfte hvem min mand var :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...