Troejborg Skrevet July 15, 2011 Rapporter Skrevet July 15, 2011 Hej.. Den ene af vores bærbare er netop gået død... Den stod for sig selv med skrivebordet åbent, og 10 min efter er den selv gået på system recovery... Nu er der sort skærm, bortset fra en bjælke øverst på skærmen, der starter med at være hvid, dernæst stribet med en masse farver og så bliver den sortere og sortere... Det er en HP Pavilion DV9000 17 "... Hvis der er et computergeni et sted, der har lyst til at kigge på den, kører vi gerne ud og giver noget mønt for det... Der ligger en masse ting på computeren, vi ikke nåede og fik overført til den eksterne... jeg ved at man kan tage harddiske ud på en bærbar, kople den til et specielt stik og så kan man sidde på en stationær og overflytte tingene dertil... Nogen der kan finde ud af det også evt?.. På forhånd tak!...
sup3rior Besvaret July 15, 2011 Rapporter Besvaret July 15, 2011 Hej.. Den ene af vores bærbare er netop gået død... Den stod for sig selv med skrivebordet åbent, og 10 min efter er den selv gået på system recovery... Nu er der sort skærm, bortset fra en bjælke øverst på skærmen, der starter med at være hvid, dernæst stribet med en masse farver og så bliver den sortere og sortere... Det er en HP Pavilion DV9000 17 "... Hvis der er et computergeni et sted, der har lyst til at kigge på den, kører vi gerne ud og giver noget mønt for det... Der ligger en masse ting på computeren, vi ikke nåede og fik overført til den eksterne... jeg ved at man kan tage harddiske ud på en bærbar, kople den til et specielt stik og så kan man sidde på en stationær og overflytte tingene dertil... Nogen der kan finde ud af det også evt?.. På forhånd tak!... Mon ikke der skulle være forsamlet en stak computergenier til Øresundslan i Västra Hamnen imorgen :D Kom forbi med den, så kigger jeg gerne på den og eventuelt hjælper med at få de data ud af den som I behøver :) EDIT: tråden med info: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=21776 Og jeg forventer at være der fra omkring klokken 12 og ganske givet til et stykke ud på natten...
Troejborg Besvaret July 15, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret July 15, 2011 Tak for det :)... dejligt at vide at der er nogen der er villige til at hjælpe :) T fandt dog i mellemtiden ud af, at hans chef måske kan gøre det, så han har fået bærbaren nu :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu