ronny85 Skrevet July 16, 2011 Rapporter Skrevet July 16, 2011 Hej alle Jeg bor i et comhem"hjem" i landskrona Hvad er det billigste net, og hvad er jeres erfaring med det svenske? Jeg har kigget lidt på http://www.perspektivbredband.se/ De ser ud til at være billigere(224 for en 24 mbit) Mvh Ronny
Troejborg Besvaret July 16, 2011 Rapporter Besvaret July 16, 2011 Vi kan desværre ikke vælge og vrage, vi er bunder her i blokkene til Telia... desværre... Men hvad med bredbandsbolaget?.. uden at have undersøgt deres pris osv.. EDIT: 320 skr for 60-100 mb...
ronny85 Besvaret July 17, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret July 17, 2011 Nej jeg har ikke undersøgt, kun comhem. Skal hele beborforeningen være medlem af bredbåndbolaget
fdhin Besvaret July 17, 2011 Rapporter Besvaret July 17, 2011 Jeg tror ikke du kan få andre kabel internet udbydere end ComHem. Så skal de jo ud og grave kabel ind til dig. Du kan prøve at undersøge prisen på DSL via telefonlinjen i stedet. Telia har vist noget 24/1 dsl. Synes nu ikke at comhem er forfærdeligt dyre.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu