Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg håber at der er en der kan hjælp mig. Jeg har lige modtaget en p-bøder for ikke at have min p-licens i for-ruden. Min licens holder var faldet ned fra ruden, men min licens lå på sædet, så man stadig kunne læse at jeg gerne må holde der. Jeg ved at i DK skal de tjekke sæder for at den evt er faldet/blæst derned. Har talt med dem og de siger ærgeligt ærgligt et er mit problem. Hvis der er nogle der ved noget herom så skriv gerne. Mvh Jester

Besvaret
Jeg håber at der er en der kan hjælp mig. Jeg har lige modtaget en p-bøder for ikke at have min p-licens i for-ruden. Min licens holder var faldet ned fra ruden, men min licens lå på sædet, så man stadig kunne læse at jeg gerne må holde der. Jeg ved at i DK skal de tjekke sæder for at den evt er faldet/blæst derned. Har talt med dem og de siger ærgeligt ærgligt et er mit problem. Hvis der er nogle der ved noget herom så skriv gerne. Mvh Jester
Jeg holder i forbindelse med jobbet for tiden på en Europark p-plads i Danmark, og bag på parkeringstilladelsen står, at de kun accepterer tilladelsen hvis den sidder nederst i højre siden af forruden. Alle andre placeringer, incl. på sædet etc, er ikke gyldigt og medfører p-afgift (=bøde):sick: Det med de nedfaldne p-billetter afviser de altså her på forhånd, og jeg har hørt om flere her på stedet som har fået afgifter for forkert placerede p-kort. Så hvis der står noget lignende på din tilladelse eller de skilte de har opsat på pladsen, så er det nok bare at betale.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...