Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey tit har jeg problemer med at logge ind op min konto. Dvs. den smider mig og lige efter jeg har logget ind. Andre som kender til det Det er sunddebat.com jeg snakker om Mvh Ronny

Besvaret
Hey tit har jeg problemer med at logge ind op min konto. Dvs. den smider mig og lige efter jeg har logget ind. Andre som kender til det Det er sunddebat.com jeg snakker om Mvh Ronny
Hvilken browser bruger du? Har du ændret registreret email-adresse for nylig? Fortæl hvad du gør mere præcist, og hvornår du oplever at blive logget ud.
Besvaret
ie 9 mail er ikke ændret fx. da jeg loggede ind om morgen. og da jeg loggede ind nu:)
Hvornår logger den dig ud? Du har jo skrevet et indlæg, og altså været fint logget ind. Er det kun første gang du logger på den smider dig af igen - eller kan det ske anden, tredje, fjerde gang også? Hvorom alting ér, så skal du kigge lokalt hos dig selv, eftersom det ikke er et generelt problem. Prøv evt. med en anden browser (Firefox, Google Chrome, Safari) I IE9 kan du starte med at tømme dine midlertidige internet filer, og kigge lidt på hvad du har af tilføjelsesprogrammer installeret. Har du ikke samme problem i de nævnte alternative browsere, så er vi allerede nået langt.
Besvaret

Den plejer at logge mig ud, ligeså snart jeg er logget ind! Nu har jeg prøvet på min arb. pc. Hjemme pc. og min bærbar. Men hvis jeg prøver efter lidt tid, så vil den?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...