larscph Skrevet September 23, 2011 Rapporter Skrevet September 23, 2011 Jeg startede i går aftes med pludselig at huske at jeg da ikke havde været til syn med bilen endnu og deadline jo var 30/9 Mener bestemt at jeg havde været på Mitt Fordon og vælge tid og bede om reminder, men ingen reminder - eller også var bookingen "forsvundet" for der var ingenting at se når jeg loggede ind i går for at checke. Damn! Nå søge lidt og Bilprovningen Rosengård havde sørme en ledig tid her til morgen 7.40 så den nuppede jeg --- og det var åbenbart registereret at jeg havde indbetalt 300 sek tidligere - for synet stod som betalt med det samme jeg havde valgt tiden. Så alt fint - dukkede op i morges. Super flink fyr der passede stedet og kom til 5 minutter før tid. Han opdagede én fejl, venstre strålkaster stod lidt for højt - så den justerede han pænt ned på plads for mig. Han kommer pludselig i tanke om at han jo havde lovet mig kaffe, så hvis jeg lige ville hælde det på termokanden kunne jeg bare tage en kop. Dejlig varm kaffe - han meddeler mig at han intet underligt har fundet og lige kører ud for at bremseteste. Retur igen og alt er fint. Tak for det og på gensyn. Super behagelig service! Og 300 sek - er der vist ikke nogen der umiddelbart gør billigere i Malmö.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu