KGB Skrevet December 9, 2011 Rapporter Skrevet December 9, 2011 Har prøvet at søge dog ikke med resultat... Står og ønsker mig en bil der ikke er specielt mange af til salg, hverken SE eller DE - har derfor ret nemt ved at finde en som er aktuel = jeg peger bilen ud. Nogen erfaring med hvad det koster at få hentet osv. så en svensk bank vil lege med? De vil kun låne dem med sikkerhed... Har fået en pris på 25 sek af en som på igen måde forholder sig til hvad jeg kommer med af input - kun money, money = glem det... Syntes bare det er lidt voldsomt når jeg ved en vogn med plads til 4 biler kan hente den hjem for 20(ca...) = 5 pr bil når man henter mange. At det så også er 10% af prisen hjælper heller ikke( de 25). Min tanke er mellem 15-20 alt inkl. maks - så går lidt af den rabat de forhandler til at betale deres regning... ?? (gerne nærmere de 10-15 ;) )
Kvalm Besvaret December 10, 2011 Rapporter Besvaret December 10, 2011 Hvis du blot skal have hentet bilen, kan John hjælpe dig: www.autohenter.dk
KGB Besvaret December 10, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret December 10, 2011 Hvis du blot skal have hentet bilen' date=' kan John hjælpe dig: [url']www.autohenter.dk Takker, skal dog have en svensk forhandler jf. banken - ellers havde jeg selv taget turen... Så skal hentes mv. så der kan tages pant i den fra bankens side...
sup3rior Besvaret December 10, 2011 Rapporter Besvaret December 10, 2011 25K SEK og opefter er vist meget normalt...Selvom du udpeger bilen... Kender et par stykker som bedriver den slags virksomhed her i det svenske og deres primære omkostninger er ikke tiden til at finde bilen, men det faktum at de skal hente den samt give garanti på køretøjet (da det jo er dem som sælger det)... Så tror du får svært ved at finde det specielt meget billigere end det hvis det skal være nogenlunde seriøst...
Kvalm Besvaret December 10, 2011 Rapporter Besvaret December 10, 2011 Takker' date=' skal dog have en svensk forhandler jf. banken - ellers havde jeg selv taget turen... Så skal hentes mv. så der kan tages pant i den fra bankens side...[/quote'] Det var da en underlig regel. Jeg ved ikke, hvormange biler jeg har hentet gennem tiden, og har du sørget for forsikring af bilen, fra du kører fra forhandleren, er det uproblematisk ift. banken. Sagt på en anden måde - hva er forskellen?
sup3rior Besvaret December 10, 2011 Rapporter Besvaret December 10, 2011 Det var da en underlig regel. Jeg ved ikke' date=' hvormange biler jeg har hentet gennem tiden, og har du sørget for forsikring af bilen, fra du kører fra forhandleren, er det uproblematisk ift. banken. Sagt på en anden måde - hva er forskellen?[/quote'] Som jeg har fået det forklaret fra flere fronter kan banken ikke tage pant i bilen såfremt den ikke er solgt gennem en forhandler (hvilket eks. også er årsagen til at renten normalt er højere på privatkøb end forhandlerkøb) og derfor kan være svære at overtale til den slags...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu