ronny85 Skrevet January 12, 2012 Rapporter Skrevet January 12, 2012 Hej alle Jeg pendler ca 3 gange om uden til Dk fra swe. Nu tænke jeg på at købe en diesel til til max 20.000 fx. en octavia Regnstykke=:) Jeg giver 2570 sek for buskort, samt 1280 for at konen kan komme til DK hver weekend (160 kr hver vej) Vil det ikke være billigere at ankaffe en bil her så? Octavia kører 20 km pr. liter OG kørsel over broen koster (2670 kr om mdr) som self. er fradrags berettet Mvh Ronny
BS Besvaret January 15, 2012 Rapporter Besvaret January 15, 2012 Husk du skal betale forsikring og vejskat også. Med de 20 km/l lyder det som en diesel og til prisen næppe en miljøbil. Derfor kan du forvente en dyr vejskat.
Maria Besvaret January 15, 2012 Rapporter Besvaret January 15, 2012 Jeg pendler selv i bil fra Landskrona dagligt, og måske kunne jeg spare penge ved at tage toget, men for mig er det hurtigere med bilen og derfor har jeg valgt at tage den. . Du skal huske at medregne alle udgifter på bilen når du sammenligner med toget: Benzin, forsikring, service, afgifter, nye däk osv. Samt huske at hvis i er to der pendler i bil, skal i have hver jeres brobizz for at kunne träkke det fra senere. Jeg pendler i en Aygo da den er meget billig i drift. Den köre nästen 20km/l, koster ca 500kr om året i afgift, billig forsikring, billig service (men har den til service ca 2,5 gange pr år) og billige däk da de er små :)
Igelkottar Besvaret June 3, 2012 Rapporter Besvaret June 3, 2012 Hej Maria Du skriver at bla. At hvis man er to der pendler skal man have to brobizz, det har vi ikke , og det er ok med skat , sålænge vi kan dokumentere hvem der køre hvad og hvornår, bare en lille oplysning.
Rikke Rost Besvaret June 3, 2012 Rapporter Besvaret June 3, 2012 Det er meget almindeligt at man deler bizz'en hvis man bor tæt på hinanden....så kører man bare i sin egen bil hveranden dag, så slipper man for at skulle dele benzin osv..... Meget mere enkelt :)
ronny85 Besvaret August 5, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret August 5, 2012 Men hvad ville være mest smartest her. Mvh Ronny ps. evt købe en hyndai i40 sedan diesel som går 27 pr l. og med ALT ink. til ca 2000 sek om mdr. Det eneste jeg skal betale er diesel. og efter 5 år, så skal jeg betale forsikring og afgift
sup3rior Besvaret August 6, 2012 Rapporter Besvaret August 6, 2012 Men hvad ville være mest smartest her. Mvh Ronny ps. evt købe en hyndai i40 sedan diesel som går 27 pr l. og med ALT ink. til ca 2000 sek om mdr. Det eneste jeg skal betale er diesel. og efter 5 år, så skal jeg betale forsikring og afgift Hvem er det som tilbyder at betale både forsikring og vejskat i 5 år?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu