Cronatus Skrevet January 17, 2012 Rapporter Skrevet January 17, 2012 Jeg ville lige dele en rigtig lorteoplevelse I går (Mandags) kommer jeg ned til min bil og ser at min venstre bagdæk er stjålet og bilen bare stilt på asfalten. Vi snakker om standard stålfælge med billige vinterdæk. Ikke engang alu fælde eller dyre dæk. med lidt hjælp fra tilkaldt assistance fik vi løftet bilen op og sat reservedækket på, og jeg her nu været nede og så checket om der er følgeskader. Selvfølgelig har tyvene haft travlt så det lader til at de har forsøgt med fordækket først men ikke havde sat donkraften korrekt, så den nedre kant er bukket og der er et eller andet under bilen (jeps.. jeg er IKKE bilkyndig så jeg ved ikke hvad det er) er blevet bukket. Så diagnosen er 5-7 arbejdsdage på værksted. Alt det for 1 vinterdæk
Menace Besvaret January 18, 2012 Rapporter Besvaret January 18, 2012 Har jeg faktisk set før, nemmere end at gå ud og købe et dæk hvis man lige er punkteret
MunterHyrde Besvaret January 18, 2012 Rapporter Besvaret January 18, 2012 Hvor hyggeligt. Her er hvad jeg fandt foran ejendommen hvor jeg bor for nogle måneder siden. Det kunne være rart at tage sådan nogle tosser på fast gerning.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu