Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er der nogen der tilfældigvis har eller kender nogen som har en reference kode til Vårda øjenklinik?
Jeg har været på Malmø idag uden henvisning og tidsbestilling, det gik rigtig fint, hurtigt og vældige søde og hjælpsomme : ) Man skal bare være der mellen kl.0800 - 0900.
Besvaret
Jeg har været på Malmø idag uden henvisning og tidsbestilling, det gik rigtig fint, hurtigt og vældige søde og hjælpsomme : ) Man skal bare være der mellen kl.0800 - 0900.
Det er til operation men den er klaret. Ellers tak :) Men fandt ud af at ved at få lavet forundersøgelse i DK sparer man 4000dkr med den operation jeg vælger. Operationen kommer stadig til at foregå i Malmö så det er verdensklasse! www.vardalaser.dk hvis nogen skulle være nysgerrige.
Besvaret
Når det er samme firma' date=' hvorfor sparer du da penge?[/quote'] Fordi på den svenske hjemmeside står den operation til 12000 pr øje. På den danske 8250 pr øje og det er jo listepriser så ingen særlig rabat eller noget.
Besvaret
Du er godt OBS på at hvis du er tilstrækkelig nærsynet (det ved jeg så ikke om du der) så kan man få behandlingen betalt af den offentlige sygesikring?
Det ved jeg godt tak, men er desværre ikke engang tæt på at kvlificere mig dertil. Man skal have mere end +6 eller mindre end -6 og jeg har minus 1 & 1,75. Så jeg må betale selv

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...