Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Een af mine Fujitsu-Siemens laptops (har 2 ens) bringer mig fra tid til anden - altså i perioder - til vanvid, fordi den opfører sig underligt. Den kan ikke finde internettet, selvom den ér på, hvilket gmail-notifieren bl.a. viser (har også andre on-line-ting kørende i baggrunden, der beviser dette). Normalt kan man "redde" situationen ved at genstarte nogle gange, men det lykkedes ikke helt idag - den finder ikke www.google.dk eller anden side. Når laptoppen er i dét humør, finder den heller ikke sine drev - de svarer ikke, som den skriver. Jeg har naturligvis anvendt de systemværktøjer, der er til rådighed, og spørgsmålet er derfor, om jeg bliver nødt til at foretage en formatering, som den sidste udvej? (måtte jeg gøre med den anden, da den crashede) Idag er der iøvrigt den variation, at laptop'en nu fungerer fint på nettet vha. Safari, men ikke vha. MS Explorer. Findes der en repair-funktion af Explorer?

Besvaret

RIES. Reset Internet Explorer Settings. Under avanceret fanen. Du har ikke tilfældigvis Wuala installeret? Jeg oplevede noget tilsvarende med mine drev, da jeg havde Wuala installeret Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk. I 10.000 fods højde.

Besvaret
RIES. Reset Internet Explorer Settings. Under avanceret fanen. Du har ikke tilfældigvis Wuala installeret? Jeg oplevede noget tilsvarende med mine drev, da jeg havde Wuala installeret Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk. I 10.000 fods højde.
Takker - det synes den umiddelbart ikke om og kræver, jeg lukker alt andet (jeg har ikke andet åbent). Nuvel jeg vil arbejde lidt med sagen og har iøvrigt ikke Wuala på maskinen :) Funktionen er blevet bedre ved en RIES så indtil videre tak for rådet :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...