hr.w Skrevet April 4, 2012 Rapporter Skrevet April 4, 2012 Kan nogen anbefale en 'reader' til læsning af dette vores forum på en iPad?
jpc Besvaret April 4, 2012 Rapporter Besvaret April 4, 2012 Kan nogen anbefale en 'reader' til læsning af dette vores forum på en iPad? Jeg bruger Forum Runner free på min iPad, er godt tilfreds!
BS Besvaret April 4, 2012 Rapporter Besvaret April 4, 2012 +1 til Tapatalk. Der findes en speciel iPad tilpasset udgave.
Swan Besvaret April 5, 2012 Rapporter Besvaret April 5, 2012 Tapatalk skuffer mig. Den er ikke særlig lækker og mangler nogle basale funktioner, såsom at kunne lave en favoritliste over de forums man besøger mest og kunne vise en oversigt over "Nyeste indlæg" fra et forum. F.eks. på sunddebat er der mange underkategorier, og gider da ikke læse dem alle igennem for at se de nye indlæg der er kommet. Der er oversigten "Nyeste indlæg" meget nemmere. 18 kr er den sku ikke værd IMO. UPDATE Det var en fejl 40, man skal logge ind på forum'et før man adgang til disse funktioner. Det spiller nu.
jpc Besvaret April 5, 2012 Rapporter Besvaret April 5, 2012 kunne vise en oversigt over "Nyeste indlæg" fra et forum. F.eks. på sunddebat er der mange underkategorier' date=' og gider da ikke læse dem alle igennem for at se de nye indlæg der er kommet. Der er oversigten "Nyeste indlæg" meget nemmere..[/quote'] Det kan Forum Runner
hr.w Besvaret April 5, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret April 5, 2012 Tak for tilbagemeldingerne. Jeg vil nu da også mene, at funktionen "nyeste indlæg" er meget værd, så det bliver nok Forum Runner (som jo er gratis) til at starte med.
sup3rior Besvaret April 5, 2012 Rapporter Besvaret April 5, 2012 Tapatalk skuffer mig. Den er ikke særlig lækker og mangler nogle basale funktioner, såsom at kunne lave en favoritliste over de forums man besøger mest og kunne vise en oversigt over "Nyeste indlæg" fra et forum. F.eks. på sunddebat er der mange underkategorier, og gider da ikke læse dem alle igennem for at se de nye indlæg der er kommet. Der er oversigten "Nyeste indlæg" meget nemmere. 18 kr er den sku ikke værd IMO. Det har min app da?
briped Besvaret April 5, 2012 Rapporter Besvaret April 5, 2012 Tapatalk skuffer mig. Den er ikke særlig lækker og mangler nogle basale funktioner, såsom at kunne lave en favoritliste over de forums man besøger mest og kunne vise en oversigt over "Nyeste indlæg" fra et forum. F.eks. på sunddebat er der mange underkategorier, og gider da ikke læse dem alle igennem for at se de nye indlæg der er kommet. Der er oversigten "Nyeste indlæg" meget nemmere. 18 kr er den sku ikke værd IMO. Min tapatalk kan da begge dele Swyped på min Samsung Galaxy S II, med Tapatalk
Swan Besvaret April 6, 2012 Rapporter Besvaret April 6, 2012 Min tapatalk kan da begge dele Swyped på min Samsung Galaxy S II, med Tapatalk Okay hvor finder jeg det henne?
briped Besvaret April 7, 2012 Rapporter Besvaret April 7, 2012 Okay hvor finder jeg det henne? Se screenshots :)
Swan Besvaret April 7, 2012 Rapporter Besvaret April 7, 2012 Se screenshots :) Nu spiller det. Skulle logge ind først før funktionerne kom frem :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu