Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Autobahn Svedala - uden andet forbehold end at han ikke er autoriseret. De er super dygtige og servicemindede udover hvad du forventer. Skal det være autoriseret har jeg ikke nogen nyere erfaring med nogen.

Besvaret
Autobahn Svedala - uden andet forbehold end at han ikke er autoriseret. De er super dygtige og servicemindede udover hvad du forventer. Skal det være autoriseret har jeg ikke nogen nyere erfaring med nogen.
+1 Kan også kun give dem en anbefaling med på vejen... De er dygtige til deres arbejde og gode til at holde dig informeret hvis der skulle ske ændringer i forhold til det aftalte.
Besvaret
Der var en gut til træning som nævnte " jars i helsnigeborg" kender nogen det??
Jarls Bilservice i Helsingborg (eller lidt udenfor om man vil) er også en velrenomeret BMW værksted... Har dog selv tvivlsomme erfaringer med dem...
Besvaret
Ysta bilcenter er helt i top.
Det kan jeg desværre ikke tilslutte mig... De havde min inde utallige gange med en mislyd fra ophænget uden at kunne finde det, de har lavet 2 forsikringsskader på den hvor de ikke kan få de nye dele til at passe ordentligt og de har gentagende gange glemt de aftaler jeg havde lavet med dem...
Besvaret
Nogle der har erfaring med BMW Lund?
Det er flere år siden, men dengang jeg brugte dem var de ok. Husker ikke at de lavede nogen fejl og de skaffede mig en komplet lakering af front og bagklap u/b da der var små rust pletter. Det var endda på en import bil helt og uden diskussion.
  • 5 months later...
Besvaret

Er det en E9x du har? Så er det mega besværligt - men tag ned forbi Autobahn Svedala han er vist lidt billigere i timeprisen... Jeg har ikke forsøgt selv på min gamle 3'er. På min nye E61 LCI er det derimod ligetil at skifte den :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...