Cronatus Besvaret June 18, 2012 Rapporter Besvaret June 18, 2012 Er det risikoen værd? Og jeg tvivler på du kan bruge materialet til noget efterfølgende juridisk, eftersom der er tale om en ulovlig opstilling. Godtnok fra Dalarna - men mon ikke reglerne er de samme i Malmö? :) Derudover, som du også skriver, så skal du op med ret mange penge, hvis udstyret skal kunne vise en genkendelig nummerplade eller person på den afstand. Hvis jeg har 3 hændelser på 6 måneder vil det give ca 6 pr år af selvrisiko på 3000 pr stk.. Så vil det økonomisk godt kunne betale sig HVIS min overvågning vil fange de kriminelle. Problemet kommer som du selv siger hvis materialet IKKE kan/må bruges. Jeg har allerede haft kikket på de kamera'ere der kan sættes i bilen, men har ikke fundet nogle der benytter 3g eller lign til at overføre billederne istedet for at have dem lokalt på et micro SD kort :(, og jeg er bange for at tyvene vil tage kameraet hvis de alligevel bryder ind i bilen. Så jeg har haft kikket lidt på 2stk blackvue Dr400G HD, men vil som sagt helst have med mobil data overførsel istedet, men her løber jeg ind i samme problem. Dens parkeringsmode vil så optage bevægelser udenfor bilen, og dem er der trods alt en del af når nu det er en fælles parkeringsplads.
Gio Besvaret June 18, 2012 Rapporter Besvaret June 18, 2012 Tror ikke du får et problem med kameraer som Blackvue, der gemmer lokalt. Men lige så snart du har noget ekstern overvågning kørende, så dukker muligheden for bøder o.a. straf op - plus at materialet (nok) ikke kan bruges juridisk efterfølgende.
Cronatus Besvaret August 15, 2012 Rapporter Besvaret August 15, 2012 Så fik jeg endnu en "hændelse". Igen indbrud i bilen, dog var der ikke noget der kunne stjæles da jeg havde taget fronten af bilradioen med hjem, men de gennemrodede handskerum og andre opbevarings rum. Så nu skal jeg have fundet en anden bil alarm med 2 vejs kommunikation så jeg kan fange de skide idioter.
briped Besvaret August 15, 2012 Rapporter Besvaret August 15, 2012 ... nu skal jeg have fundet en anden bil alarm...
Cronatus Besvaret August 15, 2012 Rapporter Besvaret August 15, 2012 Tænkte mere på denne :) Selvom der er en del mere oprydning bagefter
Cronatus Besvaret August 27, 2012 Rapporter Besvaret August 27, 2012 Kom ned her til morgen og så at en af mine naboer har en rigtig shitty morning [ATTACH]4459[/ATTACH]
Cronatus Besvaret September 22, 2012 Rapporter Besvaret September 22, 2012 Well.. Samme nabo her i dag [ATTACH]4473[/ATTACH]
briped Besvaret September 22, 2012 Rapporter Besvaret September 22, 2012 Well.. Samme nabo her i dag [ATTACH]4473[/ATTACH] Det er da fordi ruderne er så tonede. Så bliver man jo nødt til at smadre en rude, for at tilfredsstille nysgerrigheden om hvad der mon gemmer sig bag ruden :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu