Bjarne233 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Skrevet September 26, 2012 Nogen der har nogle erfaringer med denne ?? Gode som dårlige? Rygter? Eller bare meninger...... Eks: http://www.bytbil.com/bilar/lancia/delta/bvy8ndag/A0QBUDIAAY0heiwA4AA_! Værsgod at byd ind.....
Rikke Rost Besvaret September 26, 2012 Rapporter Besvaret September 26, 2012 Den er usælgelig.....og tudegrim!
alexzuz Besvaret September 26, 2012 Rapporter Besvaret September 26, 2012 Jeg syntes nu at den har lidt charme. Derudover er det jo ikke en bil alle har... meeen absolut et dårligt køb, hvis du kigger total økonomi kontra andre biler. (afskrivning, service osv.)
Bjarne233 Besvaret September 26, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret September 26, 2012 ...tak for svar.... Hvor ser du det med total økonomi?
alexzuz Besvaret September 28, 2012 Rapporter Besvaret September 28, 2012 Ved bla. at søge på hvad forsikringen bliver på den kontra andre biler i Golf-klassen, samt et semikvalificeret gæt på gensalgsværdien.... Har en kammerat der havde en Lybra herovre og han tabte rigtigt mange penge på den da den blev solgt. Den var svær at skaffe reservedele til og der var problemer med at finde værksteder der ville lave den.
Bjarne233 Besvaret September 28, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret September 28, 2012 Ved bla. at søge på hvad forsikringen bliver på den kontra andre biler i Golf-klassen' date=' samt et semikvalificeret gæt på gensalgsværdien.... Har en kammerat der havde en Lybra herovre og han tabte rigtigt mange penge på den da den blev solgt. Den var svær at skaffe reservedele til og der var problemer med at finde værksteder der ville lave den.[/quote'] Ok... Bilpartner Jägersro er da ellers Lancia forhandler?
sup3rior Besvaret September 29, 2012 Rapporter Besvaret September 29, 2012 Ok... Bilpartner Jägersro er da ellers Lancia forhandler? Det ved jeg nu ikke om jeg vil betegne som positivt...
Jabbekot Besvaret November 8, 2012 Rapporter Besvaret November 8, 2012 Det var mig, der havde en Lybra. Det var en 1.6 Benz. Fin bil. Jeg købte sliddele på nettet men dét, der var svært var mere specifikke operationer, da bilen var en blanding af Fiat og Alfa.. Dengang var det kun Ströhms der var rigtig kvalificerede til at fixe på den. Jägersro var ikke Lancia/Fiat/Alfa forhandler.. Jeg ville dog ikke være bange for at købe Lancia igen, men så ville det blive en Croma eller en Thesis... Mvh Jakob
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu