malmø2010 Skrevet December 14, 2012 Rapporter Skrevet December 14, 2012 Hej kære malmø borger:). Jeg vil høre om i kan være behjælpe med noget, jeg har ansat et svensk køkkenfirma til at montere et nyt køkken og 30 M2 gulve i køkkenet og entre (kök och HALL. Men uden at være helt færdige Saa sende han slutfakturen og paa det tidspunkt mangler han stadigvæk at montere en skuffe under indbygger ovnen og montering af 30 meter lister i køkkenet, hall og 4 døre lister. I MIN GOD tro betaler jeg slutfakturen d.(28 august 2012, men siden da vil han ikke komme og gør sit arbejde færdig:cry:. SKal siges han var tre maaneder om at gøre køkkenet færdigt . Min nabo kontaktede komsumverket bare for at tjekke op paa ham og desværre er han velkendt hos dem.Hvad skal jeg gør, kan komsumverket hjælpe, og har disse klamphugger respekt for komsumverket og vil han saa gør arbejdet færdigt hvis de kontakter ham. Har aldrig prøv saadan noget før, haaber i kan giv nogle gode raade eller er der nogen af jer som har prøvet noget lignende, eller kan man skriv en artilkel om den paagældende firma i tidning.Hvis i vil kan jeg poste firma og navn paa den paagældende. foresat god dag :)
Mohlin Besvaret December 14, 2012 Rapporter Besvaret December 14, 2012 Du kan anmäla honom till Allmäna Reklamationsnämnden (ARN), men jag tror inte att det hjälper. Se det som en dyr erfarenhet.
malmø2010 Besvaret December 18, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret December 18, 2012 Ok. Vildt overrasket over dit svar, utroligt at de kan slippe uden konsekvenser og de har så meget frihed til at snyde folk. forfærdeligt.
Gio Besvaret December 18, 2012 Rapporter Besvaret December 18, 2012 Hvis i vil kan jeg poste firma og navn paa den paagældende. foresat god dag :)Ja tak. Og opdatér gerne tråden, hvis det hele begynder at flaske sig senere.
Mohlin Besvaret December 19, 2012 Rapporter Besvaret December 19, 2012 Ok. Vildt overrasket over dit svar, utroligt at de kan slippe uden konsekvenser og de har så meget frihed til at snyde folk. forfærdeligt. Det finne sett svenskt TVprogram som heter "Fuskbyggarna" (samma upplägg som "Klamphuggerne" i dansk TV), och där kan man se att de kan komma undan på olika sätt och att det är otroligt svårt att fälla dem, eller att få pengar tillbaka. Tyvärr.
malmø2010 Besvaret December 19, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret December 19, 2012 Firmaet hedder /TP Kök Och Bad/ Dan arhne philipsen/ ringer det nogen klokker?
dizmoduck Besvaret January 21, 2013 Rapporter Besvaret January 21, 2013 udskyld mig, men man betale sku aldrig en håndværker før arbejdet er gjort 110% færdigt og hvis de forlange at men skal betaler for materialer så skal de kunne dokumenter deres kredit hos grositen, arbejdsløn betalte ALT TID først når arbejdet er gjort færdigt og håndværker skal kunne dokumenter antal timere. Det er nemt gjort med mobiltelefonerne med GPS /michael Hej kære malmø borger:). Jeg vil høre om i kan være behjælpe med noget' date=' jeg har ansat et svensk køkkenfirma til at montere et nyt køkken og 30 M2 gulve i køkkenet og entre (kök och HALL. Men uden at være helt færdige Saa sende han slutfakturen og paa det tidspunkt mangler han stadigvæk at montere en skuffe under indbygger ovnen og montering af 30 meter lister i køkkenet, hall og 4 døre lister. I MIN GOD tro betaler jeg slutfakturen d.(28 august 2012, men siden da vil han ikke komme og gør sit arbejde færdig:cry:. SKal siges han var tre maaneder om at gøre køkkenet færdigt . Min nabo kontaktede komsumverket bare for at tjekke op paa ham og desværre er han velkendt hos dem.Hvad skal jeg gør, kan komsumverket hjælpe, og har disse klamphugger respekt for komsumverket og vil han saa gør arbejdet færdigt hvis de kontakter ham. Har aldrig prøv saadan noget før, haaber i kan giv nogle gode raade eller er der nogen af jer som har prøvet noget lignende, eller kan man skriv en artilkel om den paagældende firma i tidning.Hvis i vil kan jeg poste firma og navn paa den paagældende. foresat god dag :)[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu