sup3rior Skrevet January 8, 2013 Rapporter Skrevet January 8, 2013 Hep, Har den kære admin og/eller moderator rodet med forummet indenfor de sidste par dage? Jeg oplever at tråde som jeg tidligere har læst nu kommer op som ulæste... Det skete første gang igår på mine hjemme-maskine, hvor jeg så gik ind i alle trådene og "læste" dem og de derved ikke dukkede op længere som nye... Idag på min arbejdspc sker der så præcist det samme at de samme tråde igen står som ulæste... //Anders
jpc Besvaret January 8, 2013 Rapporter Besvaret January 8, 2013 Hep, Har den kære admin og/eller moderator rodet med forummet indenfor de sidste par dage? Jeg oplever at tråde som jeg tidligere har læst nu kommer op som ulæste... Det skete første gang igår på mine hjemme-maskine, hvor jeg så gik ind i alle trådene og "læste" dem og de derved ikke dukkede op længere som nye... Idag på min arbejdspc sker der så præcist det samme at de samme tråde igen står som ulæste... //Anders Oplever det samme her.
Gio Besvaret January 8, 2013 Rapporter Besvaret January 8, 2013 Havde samme problem i forgårs. Steen har kontaktet Surftown. Der er ikke foretaget ændringer i vBulletin.
Admin Besvaret January 8, 2013 Rapporter Besvaret January 8, 2013 De har lige lavet nogle ændringer,så lad os se om det hjælper.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu