Thyper Skrevet February 6, 2013 Rapporter Skrevet February 6, 2013 Jeg vil gerne godkendes som handledera. På http://www.korkortsportalen.se står: Om körkortet inte är svenskt måste du skicka med en handling som visar att körkortet är giltigt och att du uppfyller kraven för att bli godkänd handledare Hvad er det for dokumenter det drejer sig om ?
Thyper Besvaret February 8, 2013 Forfatter Rapporter Besvaret February 8, 2013 En kopi af kørekortet måske? Nej, det er lidt mere omfattende, jeg skrev til Transportstyrelsen og fik dette svar: För att bli godkänd krävs det bland annat att man under minst fem av de senaste tio åren har ett körkort gällande den eller de behörigheter man söker tillstånd för utfärdat i en stat inom Europeiska ekonomiska samarbetsområdet (EES). Av handlingen ska framgå om körkortet är giltigt i den stat där det har utfärdats och när det utfärdades vilka behörigheter du innehar om utländsk domstol eller någon annan myndighet har gjort körkortsingripande mot ditt körkort. Det lyder som det er en udskrift af kørekortregistret i Danmark det drejer sig om.
skallstorp Besvaret February 8, 2013 Rapporter Besvaret February 8, 2013 Det er nyt, det med ingribende. Men jeg kan godt forstå dem, man kan jo have et ugyldigt dansk körekort at köre rundt med.
Carsten H Besvaret February 11, 2013 Rapporter Besvaret February 11, 2013 da jeg skulle godkendes til dette fik de en kopi af mit danske kørekort, samt jeg kontaktede min gamle danske kommune og fik dem til at sende en attest til mig, hvori fremgår at jeg har et gyldigt dansk kørekort. Sværere er det ikke.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu