mulvany Skrevet August 26, 2013 Rapporter Skrevet August 26, 2013 Jeg søger en sommerhusejer i Danmark med statsborgerskab og bopæl i Sverige. Til en artikel om udlændinges besværligheder ved at købe sommerhus i Danmark søger jeg en svensker, der vil fortælle om sine erfaringer som sommerhuskøber og -ejer med særlig tilknytning til Danmark. Sidste år var det kun 13 svenskere, der fik justitsministeriets tilladelse til at købe fritidshus i Danmark. Jeg vil sætte fokus på muligheden og besværet ved at købe sommerhus her i landet. Med venlig hilsen Peter Mulvany Journalist Tlf. +45 2146 8935 News Øresund er et uafhængigt regionalt nyhedsbureau, som rapporterer om udviklingen på Sjælland og i Skåne ud fra et grænseoverskridende perspektiv. News Øresund indgår i projektet Øresund Media Platform, som drives i et samarbejde mellem Øresundsinstituttet, Lunds universitet og Roskilde Universitet med finansiering fra EU’s fond for regional udvikling Interreg IV A Øresund samt en række andre aktører i Øresundsregionen. Östergatan 9B S-211 25 Malmö peter@mulvany.dk +46 40 30 56 30 www.newsoresund.org
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu