Moore Michel Skrevet November 19, 2013 Rapporter Skrevet November 19, 2013 Hejsa, Jeg er flyttet til Bunkeflostrand, og er på udkig efter et godt træningscenter. Krav: Fair pris Gode åbningstider hvis ikke 24/7 Sauna Fri parkering (eller ihvertfald 1-2 timers) Adgang til store håndvægte (omkring 40kg) Hvad kan folk anbefale? Jeg har kigget på Fitness24Seven, men kan ikke se mig ud af om de har sauna? Derudover hører jeg gerne folks erfaringer med de forskellige centre, også gør det selvfølgelig ikke noget hvis centeret ligger tæt på bunkeflo :-)
Moore Michel Besvaret November 28, 2013 Forfatter Rapporter Besvaret November 28, 2013 Friskis&Svettis på ön? Tak - men søger mest en anbefaling, hvor man hører lidt personlige erfaringer. Hvad er godt, hvad er skidt osv.
Menace Besvaret November 28, 2013 Rapporter Besvaret November 28, 2013 Hvis kravet er sauna, er det vel hoteller eller aqvakul du skal kigge i retning efter.
Mohlin Besvaret November 28, 2013 Rapporter Besvaret November 28, 2013 Jag har gått på Friskis i massor med år, dock inte på Ön. Gå dit o kolla och prata med dem.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu