schleckel Posted December 27, 2013 Report Posted December 27, 2013 Hejsa allesammen. Jeg er ny herinde og har tilsluttet mig fordi jeg er blevet pendler mellem Göteborg (hvor kæresten bor) og København, hvor jeg selv bor og arbejder. Jeg har set at en del af jer har sådan en fin signatur under alle jeres indlæg - Hvordan får man sådan én? Vh. Schleckel.
Kvalm Posted December 27, 2013 Report Posted December 27, 2013 Ø Jeg har set at en del af jer har sådan en fin signatur under alle jeres indlæg - Hvordan får man sådan én? Under "Brugerkontrolpanel" i højre øverste hjørne finder du signatur...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now