Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hejsa allesammen. Jeg er ny herinde og har tilsluttet mig fordi jeg er blevet pendler mellem Göteborg (hvor kæresten bor) og København, hvor jeg selv bor og arbejder. Jeg har set at en del af jer har sådan en fin signatur under alle jeres indlæg - Hvordan får man sådan én? Vh. Schleckel.

Posted

Ø

Jeg har set at en del af jer har sådan en fin signatur under alle jeres indlæg - Hvordan får man sådan én?
Under "Brugerkontrolpanel" i højre øverste hjørne finder du signatur...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...