Jesper Løkke Posted March 5, 2015 Report Posted March 5, 2015 Hej :) Min svenske kæreste og jeg leder med lys og lygte efter en lejelejlighed i Malmö. Vi har brugt længere tid på at søge via Blocket, Hyrenbostad samt Boplats Syd. Uden resultat desværre. Vi kigger efter ubegrænset leje men andra hand kan også være en mulighed, såfremt det ikke er for en kort periode. Ønsker Min 2-3 værelser Max 9.500 SEK ekskl. el. Umøbleret Min kæreste går på universitet i Lund, og jeg har fast arbejde i Danmark i samme firma siden 2006. Vi kan flytte ind hurtigst muligt, men kan også vente til senest maj/juni. På forhånd tak :) Mvh. Johanna & Jesper
HillSurfer Posted March 6, 2015 Report Posted March 6, 2015 Det er bare at klø på. Boplats Syd ser ud til at være stedet at være. De har åbenbart overtaget udlejningen af lejlighederne for Hyreshem her i Annestad. Såfremt du ikke har svensk personnummer er det måske en ide at søge i din kærestes navn, det kan være det letter processen lidt.
Jesper Løkke Posted March 6, 2015 Author Report Posted March 6, 2015 Det er bare at klø på. Boplats Syd ser ud til at være stedet at være. De har åbenbart overtaget udlejningen af lejlighederne for Hyreshem her i Annestad. Såfremt du ikke har svensk personnummer er det måske en ide at søge i din kærestes navn, det kan være det letter processen lidt. Yep - vi har også benyttet hendes personnummer indtil videre. Men havde ikke regnet med det var SÅ svært at finde noget derovre. Var til en fremvisning af en lejlighed for et par uger siden...tror der var 3-400 mennesker og se på den. Vi stod i kø 5 etager ned. Det var helt vildt
HillSurfer Posted March 6, 2015 Report Posted March 6, 2015 Yep - vi har også benyttet hendes personnummer indtil videre. Men havde ikke regnet med det var SÅ svært at finde noget derovre. Var til en fremvisning af en lejlighed for et par uger siden...tror der var 3-400 mennesker og se på den. Vi stod i kø 5 etager ned. Det var helt vildt Det er bare møgsvært at finde lejlighed herovre, i hvert fald hvis man ønsker at leje. Sådan har det desværre været længe og hyresgästföreningen for at få forbedret situationen, men jeg tror det har lange udsigter. Så i må bare blive ved med at kontakte udlejere. Måske er der andre sider man kan søge lejligheder på, jeg erindrer et par andre sider. Men kan dog på stående fod ikke komme i tanke om dem.
sunemannen Posted March 6, 2015 Report Posted March 6, 2015 varför inte köpa en lägenhet? räntorna är toklåga och det blir ofta billigare än att hyra
Jesper Løkke Posted March 6, 2015 Author Report Posted March 6, 2015 varför inte köpa en lägenhet? räntorna är toklåga och det blir ofta billigare än att hyra Hej :) Jag ägar redan ett hus i DK som jag skal hyra ut...vill inte köpa något igen :D
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now