Defformero Skrevet November 26, 2015 Rapporter Skrevet November 26, 2015 Hej En jeg kender der bor i Tyskland, har fået et scannet billede af mit danske pas og mit svenske kørekort (hjælp med at købe bil i Tyskland). Kan man misbruge scannet billede af pas og kørekort? Tak
HillSurfer Besvaret November 26, 2015 Rapporter Besvaret November 26, 2015 Et svar: Medmindre han ligner dig er der vel ingenting at frygte. Og hvorfor skulle vedkommende da også finde på sådan noget.
sup3rior Besvaret November 29, 2015 Rapporter Besvaret November 29, 2015 Tja, alle steder som accepter den form for ID... Frit fra hukommelsen vil nævnte ID typer være accepteret af Bitcoin betalingsformidlere, så der er da en mulighed...
Lullu Besvaret November 30, 2015 Rapporter Besvaret November 30, 2015 Med mindre det er en som du kender virkelig godt? Så ville jeg da være lidt forsigtig med at udlevere sådanne personlige informationer. I en verden hvor der i større grad misbruges pas, kreditkort, mm. Skal man sgu tænke sig om en ekstra gang ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu