Jump to content

Recommended Posts

Skrevet (rettet)

Tid: 27/5-2016 klokken 19.30, til dem som gerne vil mødes til en bid brød inden starter vi 18.00
Sted: Lilletorget i Malmö (ved dårlig vejr, Fagans), spisning dog på Rådhuskällaren

Deltagere på Fagans:
Sup3rior
Dannemare
Bananas
Hillsurfer
DABP
Hsahirf

Daltoft

Deltagere til spisning:
Sup3rior
Dannemare
Bananas
Hillsurfer
DABP
Hsahirf
Daltoft

Skriv i tråden hvis du gerne vil deltage, og gerne om du også spiser med. Jeg booker bord på Rådhuskällaren ca. en uge i forvejen, men det plejer at være muligt at et par ekstra pladser hvis nogen skulle få interesse i sidste øjeblik.

//Anders

Redigeret af sup3rior
Flere deltagere
Besvaret
1 time siden, bananas skrev:

Jeg vil ikke på Fagans - de har ikke noget tilstrækkeligt herretoilet.

Den del af etablisementet fik jeg ikke lige besøgt :)

Men så er Pickwick Pub en mulighed?

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Besvaret

Jeg kommer nok for sent i forhold til kl 18. Jeg får fri engang på et tilfældigt tidpunkt mellem kl 16.50 og 17.30. Og så skal jeg lige med toget over,  hvilket i bedste fald tager en time. Men I kan jo bare gå i gang.

Besvaret
4 timer siden, bananas skrev:

Jeg kommer nok for sent i forhold til kl 18. Jeg får fri engang på et tilfældigt tidpunkt mellem kl 16.50 og 17.30. Og så skal jeg lige med toget over,  hvilket i bedste fald tager en time. Men I kan jo bare gå i gang.

Det er modtaget :)

Besvaret

Det ser jo ud til at blive fint vejr i morgen ifølge yr - jeg satser på at være i området på et tidspunkt mellem 17 og 17.30, og finde et sted i solen at få en fadøl inden spisning.

• 2 months later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...