HillSurfer Skrevet June 1, 2016 Rapporter Skrevet June 1, 2016 Hej Jeg har anskaffet mig en sofa i det nordjyske som jeg egentlig gerne ville have til Malmö... Det ser ud til at koste en arm og et ben med møbeltransport så den bedste løsning bliver nok at leje en varevogn og køre over for at hente den. Nogle idéer til hvor man kan leje en varevogn billigt i Malmö og omegn?
HillSurfer Besvaret June 1, 2016 Forfatter Rapporter Besvaret June 1, 2016 Rent-a-wreck har: 2 499,- for en MB Vito i en weekend inkl. 1200 km. Det lyder umiddelbart dyrt.
sup3rior Besvaret June 3, 2016 Rapporter Besvaret June 3, 2016 Hvis du kan klare det indenfor 1 døgn, kan du på OKQ8 leje en Vito med frie km. for 1.999
HillSurfer Besvaret June 6, 2016 Forfatter Rapporter Besvaret June 6, 2016 Jeg har droppet det og får i stedet familien til at leje en trailer og køre den over :-)
sup3rior Besvaret June 7, 2016 Rapporter Besvaret June 7, 2016 18 timer siden, HillSurfer skrev: Jeg har droppet det og får i stedet familien til at leje en trailer og køre den over :-) Meget nemmere, så slipper du for at lave alt for meget ;)
HillSurfer Besvaret June 7, 2016 Forfatter Rapporter Besvaret June 7, 2016 2 timer siden, sup3rior skrev: Meget nemmere, så slipper du for at lave alt for meget ;) Nemlig ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu