Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej jeg har nu fået svensk personnummer. Og havde en bil på min brors navn. Jeg ville omregistrere den på eget navn, men man skal vidst have fast adresse i dk for at kunne gøre det. Hvad gør jeg hvis jeg nu vil importere bilen her til Sverige og registrere med svenske plader?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...