Jump to content
Kim H

Nyt faktureringssystem ...

Recommended Posts

Guest Trine
Utroligt' date=' har stadig ikke modtaget denne måneds faktura eller den næste måneds :rolleye: Har dog sendt mail til dem for en uges tid siden. Men hva'...[/quote'] Men man kan da konkludere at en brobizz ikke bliver lukket sådan day to day:lol:. Det bliver da super fedt at holde i kø ved bommene når bizzerne bliver lukket af... fantastisk..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Ja og det er sikkert ALLE bizz'er der bliver lukket samme dag......:D
Nej det er det tydeligvis ikke, men efterhånden som tiden går så lukker de vel for dem....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Tjek lige hvad det var for en del af dit indlæg jeg havde quote´t ;)
Ja, jeg er vist helt med:) Du hentyder til at de burde stå for at indkræve penge ikke os. Jeg siger til dig, at de påstår at det har de skam allerede gjort..brevene er bare helt tilfældigt ikke kommet frem. Er jeg med eller hur? (og hvad sker der for messenger, den har været nede hele dagen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm er der andre end mig der ikke har modtaget besked om at alle PBS aftaler er afmeldt og skal tilmeldes forfra???? Har lige talt med dem, de er skam sendt ud til ALLE KUNDER!! Dooh ok ikke os... gab gab gab... Utroligt så mange breve de siger de sender som forsvinder i posten....
Argh.. har også lige set de ikke hæver pengene for brobizzen her til den første på PBS.. Sådan nogle idioter!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Messenger er da ikke nede................????
:confused: Min er og alle jeg har talt med er også.. men det er måske et lokalt problem...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
:confused: Min er og alle jeg har talt med er også.. men det er måske et lokalt problem...
Må det være, for min messenger virker også (da IT har glemt at blokere for den efter de skiftede firewall :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi har altså heller ikke modtaget noget brev ang PBS. Jeg bliver tosset hvis de sender et svensk indbetalingskort, for vi har et fast beløb der bliver overført, og der er ikke penge til brobizzen i dette budget!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det er i øvrigt cool at de sørger for at holde folk opdaterede på deres hjemmeside under kundeservice.. http://osb.oeresundsbron.dk/documents/document.php?menu=737 Sikke-da.... :rolleyes: Jeg mangler stadig girokortet og har heller ikke modtaget noget for juli måned endnu. Men jeg siger da bare til vores økonomipige inde på jobbet, at hun skal tage ind på Øresundsbron's salgskontor for at betale - endda uden at have fået en regning. Det vil hun da med glæde gøre. Nå men en dag kommer der nok en regning... Men det kan tage tid med den salgs systemer - jeg kan huske da TDC KabelTV fik nyt system for vist 7 år siden der gik der vist det meste af 6 mdr før de kunne udsende regninger igen.... De var dog så søde at sende et brev om at man ikke var glemt og at regningen nok skulle komme - bare forsinket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Ok, vi skal så ikke forbi og betale alligevel. De fatter NADA..mine aftaler er tilmeldt PBS de har oplysninger om bank und alles....men alligevel er den ikke sat til betaling, men de TROR nok der er et girokort på den faktura de har sendt 20. juni...så der skal jeg tilmelde den igen:confused:. Kors i himlen det kører for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
men de TROR nok der er et girokort på den faktura de har sendt 20. juni...så der skal jeg tilmelde den igen:confused:. Kors i himlen det kører for dem.
Roooolig nu.. Hehe.. Du har i det mindste fået en faktura ikke? Jeg fik bare en kopi af april opgørelsen+maj opkrævningen fra dem :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Roooolig nu.. Hehe.. Du har i det mindste fået en faktura ikke? Jeg fik bare en kopi af april opgørelsen+maj opkrævningen fra dem :rolleye:
Nej jeg har ikke en faktura, de kan se i deres system at de har sendt en til mig for over en uge siden. Men den er aldrig modtaget...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nej jeg har ikke en faktura' date=' de kan se i deres system at de har sendt en til mig for over en uge siden. Men den er aldrig modtaget...[/quote']Ingen har åbenbart modtaget noget som helst - jeg selv inklusive...så mon ikke de burde, rent fysisk, pakke de breve igen og få dem skikket afsted. Det er meget til grin....:thumbdown

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jeg har lige modtaget min for juli..... På forskud altså. Har aldrig betalt en måned forud. De var kommet i 4 kuverter.... To med regninger på beløbet og 2 med oversigter over turene....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Hmm.. Nu har jeg i dag modtaget girokort for juli måned - men mangler stadig at modtage faktura+girokort for juni. Det går da sådan set meget godt....
:lol: jeg har idag modtaget 2*2 regninger. 2 på 0 kr og en masse ture og 2 på 2590 kr men denne gang står der "betales via betalingsservice"... dog er de ikke anmeldt via banken..... kors i himlen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
:lol: jeg har idag modtaget 2*2 regninger. 2 på 0 kr og en masse ture og 2 på 2590 kr men denne gang står der "betales via betalingsservice"... dog er de ikke anmeldt via banken..... kors i himlen...
Næsten ligesom min ... En specifikation af en masse ture - dog uden tids- og retningsangivelse. En separat faktura på det korrekte beløb DKK 2.590 - "Beløbet vil blive betalt via Betalingsservice" - intet spor af at det vil ske på Internet-banken. Jeg overvejer at satse, men vil ærgre mig voldsomt, hvis jeg en af dagene bliver hængende i betalingsanlægget - og det vil alle dem bag mig så også:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også modtaget en regning i dag fra dem. Det er 55 overgange i maj måned, hvor de så har opkrævet for de 5 ekstra overgange, altså i alt 600,-. Så skriver de så at det bliver opkrævet 1. juli via PBS, men jf. min bank bliver de altså ikke opkrævet.. :rolleye:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

ja og sjovt nok skulle man tro at de står i ledtog med SKAT, da du så ikke kan redegøre for dit kørselsfradrag...... :D

Sør´me...girokortet dukkede op - endda med det rette beløb på. Men oversigten over ture larmer med et stort NUL! *skumleamatørergrrrflapmidermumleplatuglefirma*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
ja og sjovt nok skulle man tro at de står i ledtog med SKAT' date=' da du så ikke kan redegøre for dit kørselsfradrag...... :D[/quote']Det var præcis dét jeg tænkte, da jeg så papirerne *suk*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...