Jump to content
DKSEFR

Kantstensrampe

Recommended Posts

I den lokale tømmerhandel købte jeg et trekantet brædt, som fungerede udemærket som en slags rampe fra fortorv til indkørsel. Desværre var jeg ikke ene om at synes om ideen, da brædtet kun fik lov at ligge der ganske få dage :mad: Nu overvejer jeg at asfaltere :) Nogen som har erfaringer med dette produkt? http://www.potthal.se/kallasfalt/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også overvejet bare at afaltere, men det er vel egentligt ulovligt? Dermed ikke sagt, at jeg ikke kunne finde på det alligevel. ;) Jeg gider bare ikke bøvlet med at få en påtale og ordre om at få det fjernet igen. Ville være et pokkers til arbejde, forestiller jeg mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har også overvejet bare at afaltere' date=' men det er vel egentligt ulovligt? Dermed ikke sagt, at jeg ikke kunne finde på det alligevel. ;) Jeg gider bare ikke bøvlet med at få en påtale og ordre om at få det fjernet igen. Ville være et [i']pokkers til arbejde, forestiller jeg mig.
Man kan købe sådan noget "kold asfalt" i mange byggemarkeder, i DK ihvertfalt, det koster jo ikke alverden....og tror ikke der er nogen der klager...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har samme problem - skraber når man kører ind/ud. Min genbo - en svensker - spurgte hvorfor jeg ikke bare ringede til vägvåarket og fik dem til at lave en bedre overgang. Så måske er det så nemt her i Sverige, at de faktisk gør sådan noget hvis man ringer til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites