DKSEFR 10 Anmeld indhold Skrevet February 20, 2011 Findes der nogen form for rampe som man kan sætte ved fortorvet ud fra ens indkørsel. Jeg er træt af at frontspoileren rammer kantstenen hver gang jeg kører hurtigere end 0,000001 km/t? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2011 Jeg er lige med på en lytter. :) Kunne absolut også bruge noget sådant til at komme mere letkørt fra vej til indkørsel, hvor overgangen fra vej til fortorv er temmelig "voldsom" på vores villavej. En form for rampe ville være ideelt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bullet-BP 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2011 I den lokale tømmerhandel købte jeg et trekantet brædt, som fungerede udemærket som en slags rampe fra fortorv til indkørsel. Desværre var jeg ikke ene om at synes om ideen, da brædtet kun fik lov at ligge der ganske få dage Nu overvejer jeg at asfaltere :) Nogen som har erfaringer med dette produkt? http://www.potthal.se/kallasfalt/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2011 Jeg har også overvejet bare at afaltere, men det er vel egentligt ulovligt? Dermed ikke sagt, at jeg ikke kunne finde på det alligevel. ;) Jeg gider bare ikke bøvlet med at få en påtale og ordre om at få det fjernet igen. Ville være et pokkers til arbejde, forestiller jeg mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2011 Jeg har også overvejet bare at afaltere' date=' men det er vel egentligt ulovligt? Dermed ikke sagt, at jeg ikke kunne finde på det alligevel. ;) Jeg gider bare ikke bøvlet med at få en påtale og ordre om at få det fjernet igen. Ville være et [i']pokkers til arbejde, forestiller jeg mig. Man kan købe sådan noget "kold asfalt" i mange byggemarkeder, i DK ihvertfalt, det koster jo ikke alverden....og tror ikke der er nogen der klager... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2011 Jeg har samme problem - skraber når man kører ind/ud. Min genbo - en svensker - spurgte hvorfor jeg ikke bare ringede til vägvåarket og fik dem til at lave en bedre overgang. Så måske er det så nemt her i Sverige, at de faktisk gør sådan noget hvis man ringer til dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2011 Jeg mener jeg engang fandt en rampe på en svensk hjemmeside men som jeg husker det var den meget dyr. Et trekantet brædt er nok den mest optimale løsning (såfremt det får lov at blive liggende) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Vores ene bil skraber også på ved ind- og udkørsel, vi har nemlig kun en halv opkørselsrampe, så er med på en lytter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites