Jump to content
Kvalm

Jaguar XF?

Recommended Posts

Nu troede jeg lige, at jeg skulle til at køre BMW 535d, men læser så, at en Jaguar XF diesel gud-hjælpe-mig leverer hurtigere mellemaccelerationer end BMW'en. http://mobile.bilmagasinet.dk/article/32925 Holder det? - og holder Jaguaren generelt? (de koster jo forholdsvist mindre end BMW'en som brugt - jeg kører iøvrigt en BMW idag)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Men Jaguar har jo ikke de samme sportslige egenskaber du tidligere har eftersøgt' date=' og som BMWen har ? - men det er alt andet lige en noget pænere bil, mere klasse! :-)[/quote'] Er den ikke sportslig opsat og som man selv kan styre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det blir nok aldrig en BMW i køreegenskaberne - men da du ikke tager din bil på bane, vil du nok ikke lægge mærke til det. Ville helt klart også vælge den fremfor BMW. Være lidt anderledes, og køre en lækker og flot bil. Du må ud og få en prøvetur i en af dem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Super lækker gryde imo... Jeg ville vælge den over bimmeren hvis det var mig...
Det blir nok aldrig en BMW i køreegenskaberne - men da du ikke tager din bil på bane' date=' vil du nok ikke lægge mærke til det. Ville helt klart også vælge den fremfor BMW. Være lidt anderledes, og køre en lækker og flot bil. Du må ud og få en prøvetur i en af dem :-)[/quote'] Vi ville ha testet een igår, men Jaguar er flyttet til Svedala, da de bygger om i Fosie. Dér ska jeg så tilfældigvis ud imorgen, hvorfor det måske kan blive 2 fluer med eet smæk. Jaguar XJ er lidt trang for mig, men måske en XF er et perfect match :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Skal helt klart være Xf'eren da - selv bryder jeg mig ikke om udseende på den nye XJ'er. Lidt Lancia spacey hehe
De havde en XF 3.0 D S med 275 hk / 600 nm stående, som jeg prøvede en tur i. Meget overbevisende vogn der rykker pænt. Den støjer overraskende fra hjulene, men kører ganske okay på motorvejen. Nu forstyrede en lang snak om Porsche lidt min testkørsel, men XF er en meget lækker vogn, må jeg sige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde en XF og det var en fantastisk vogn (DS). Forskellige omstændigheder gjorde, at jeg solgte den - med et pænt tab:-( Umiddelbart ville jeg ikke betænke mig mht. køb - du skal bare være opmærksom på 1) stor afskrivning 2) facelift er på vej. BMW 535 er ligeledes en supervogn (nye version). Alt i alt et "positivt" problem som jeg også har haft mange gange... Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg havde en XF og det var en fantastisk vogn (DS). Forskellige omstændigheder gjorde, at jeg solgte den - med et pænt tab:-( Umiddelbart ville jeg ikke betænke mig mht. køb - du skal bare være opmærksom på 1) stor afskrivning 2) facelift er på vej. BMW 535 er ligeledes en supervogn (nye version). Alt i alt et "positivt" problem som jeg også har haft mange gange... Held og lykke
Faceliftet er så spottet holdende hernede hos Jaguar på Nürburgring, ser lige om jeg kan finde billeder og få smidt af (skal lige ha sorteret i de små 700 billeder det blev til) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...