Hej Bonne
Ja det er rigtigt nok men er det forsvarligt med alle de som ingengang burde køre bil idag, syntes det er en rigtig god ide at skulle til læge for hver 10 år der går, det er vel ikke rimligt at køre når og hvis man er alvorlig syg uden selv at vide hvad man gør. Jeg syntes det er en god ide de har her i Sverige så jeg har ingen problem med det